Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20172
Üye puanı:3394
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aslolan tıpkı arsa yatırımlarında olduğu gibi uzun süre unutacağın parayı dövize bağlamak gerek diye düşünüyorum. Yoksa zarar riski artıyor
Senaralist___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Onunla herşey bitse keşke
Şaşıfelek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Peki o dolar hesaplarının karşılıkları ne olacak? Ayrıca o paranın piyasaya girmesi gerekli bir şekilde.
OfsaytOsman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Valla o zamanda 9-10 gelecek derler. Hatta 6.90 dan terse kalanlar olur.
Senaralist___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İhtiyacı olan mecburen bozuyor.
paşa2000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()192 milyar dolar lık DTH nasıl çözülecek sanıyorsun? Elbette bıktıracaklar.
paşa2000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Vursun da alalım. Ama dip son faiz indirimi sonrası 5.65.
Mehmet2018 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Peki elektriği %46 doğalgazı%40sigarayı%50 çayı şekeri%20zamlatacak ne oldu?
Euroborçlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ne güzel sen kaçmışsın kurtarmışsın kendini de daha niye buralardasın ki?
Dertli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ulaştığımız sonuçlar neler?
BS63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynı kapıya çıkar. 300 lük evi faiz yüksek iken 500 malederken şimdi aynı ev 350 oldu düşük faizle yine 500 e maloluyor. Ne farketti ki? Müteahhit daha çok kazandı sadece. Alıcı aynı parayı ödüyor sonuçta
Dertli_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eğer kirada isen ev mantıklı. Ama ikinci ev külliyen zarar kardeşim. Ben 2012 de aldım 180 bine. Ortalama 100 bin dolar ediyordu o zaman. Şimdi ev 350 bin ediyor (alacak birini bulursan) aynı binada kiralar 1500 lira. Zamanında döviz yapıp koysaymışım şimdi en kötü 600 bin liram vardı. (geçen ağustos 700 bin ) hadi 7 yıllık kiradan 120 bin karımız olsun. 350 120=470. 700-470=230 bin zarar. Al işte ev almanın mantığı.
Dertli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen bende öyle düşünüyorum. Ama yıl sonuna dek 6 rakamı yanar. MB da 6 ya razı ama yavaş yavaş kademeli olmasını istiyor.
Vedat35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi de şirketlerin hepsi ödemelerini hazırladı mı? Bir çok firma dar boğazdan geçiyor. Döviz açığı olan şirketler de fazla sayıda. Yani illa ki Ekim ve Kasım'da dövize talep fazlalaşacak. Harekat konusunda ABD ile ters düşeceğimizi sanmıyorum. Aslında acilen oraya girip dağıtmamız gerek. Ama siyasi manevralarla uzun süre böyle gider bence...
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Eylül de ABD ye rağmen Fırat'ın doğusuna harekat yaparsak kurlar yukarı gider. Bence anlaşacaklar. Eylül yatay seyirde gider diye düşünüyorum. Ekim ve Kasım da kamu ve özel sektörün dış borç ödemeleri dolar ı 5.90 cıvarına taşır. Yıl sonu beklentim 6.00 -6.20 arası bir rakam.
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bir kaç milyarı da bize gelse güzel olurdu.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ons salıyor dolar sabit. Hangi olay olursa olsun dolar hep sabit:)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()12 den 8.40 a mı inmişler:)))
İsmailkara007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi ne güzel sen almamışsın. Bekletmemişsin. Zararda değilsin. O zaman burada işin ne kardeşim.
Sadecekul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Madem dolar senin için kötü bir yatırım aracı o zaman burada işin nedir?
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)