Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20164
Üye puanı:3390
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dünkü filmin tekrarını koymuşlar bugün.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar ı olmayıp dolar düşmanı olan ama gece gündüz dolar sayfasında millete sataşan üyeler bu işten para mı kazanıyorlar acaba ?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Herşeyi MB na bağlamayın. Açılışla kar satışları ya da şirket ödemeleri için de bozdurma olabilir. MB sının kurlara etkisi mevcut durumda 4 kuruşu geçmez
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Birazdan kamu bankalarından satışlar gelebilir. Dün sabah olduğu gibi.
NovaTR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Olan garibana oluyor kardeşim. Gerçi haketmiyor da değiller:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yatın uyuyun spekülatörler operasyon çekse bile yedirmezler. uykunuzdan olmayın boşuna.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet temizler çıkarız inşallah ama kirli bir tuzağa çekildiğimizi düşünüyorum. ABD gibi kibirli bir yılanın beş aydır izlediği politika kendisi ile çelişiyor. 1989-1990 dönemimde Körfez savaşı öncesi ırak a izledikleri politika ile çok benzerlik gösteriyor. Umarım yanılırım.
Cemilozer16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Haber akışının çok hızlı olduğu bir zamandayız. Her an herşey değişebilir. Destek direnç hikaye. Haber akışlarını takip etmek önemli gibi. YTD
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün şelalecilerin programı uzun sürdü. Fişekçiler ne zaman sahne alacaklar acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()195 milyar dolar turp için para mı? FED günde 60 milyarlık varlık alımı yapıyor?
senoll10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şelale tayfasının programı bitmedi mi daha:)))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tercihlerin seni ilgilendirir. Döviz yatırımı olmayan birisi sürekli dolar sayfasında olması garip değil mi?
serserim34 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD ve Türkiye arasında danışıklı dövüş yapılıyor. Açıklanan yaptırımlarında içi boş zaten. Bu arada bir ülkenin vatandaşının kendi ülkesine yaptırım yapılmasını istemesi de vahim ötesi bir durum.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sığ piyasa şu an. Forex üzerinden satıyorlar. 10 milyon dolar bile hareket getirir. Çünkü açık piyasa yok. Asya gece ikide açıyor
Konyalı4224 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Robot yazılımlar önceden girilen emirleri uyguluyorlar.
Konyalı4224 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gecenin 12 si olmuş piyasalar kapanmış. Bir de swap durumu var. Şimdi alsan bile bir gün sonra hesaba geçiyor. yarın ve çarşamba piyasaları izlemek gerek
omrrdm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen katılıyorum
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün yaşanan gelişmeler sonrası yarın BIST ye sert düşüş. Döviz kurlarında yükseliş onsta ise ılımlı yatay seyir bekliyorum. YTD.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düştü dedikleri 1.5 kuruş çıktı dediğin 1.5 kuruş:)) nerede o 15-20 kuruşluk iğneler... Bir aşağı bir yukarı ne volatilite vardı hey gidi günler
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()3.9519 dur o. 3.50 olsa duramazsın. Hem muro32 üstada ayıp olur:)))
Derbederfirar için cevaplandı (yorumu göster)