Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20164
Üye puanı:3390
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bilerek vursaydık orda leşten başka birşey bulamazlardı:))
Mırnav için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Günü kurtaralım da gerisini yarın düşünürüz mantığıyla nereye kadar neyi idare edeblirsin ki ? Pazartesi sabahı yok yanlış yazılmış ben değil kuzenim yazmış mı diyeceksin:))
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İroni demi yapmayalım:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Niye ki MB faiz indiriyor döviz düşüyor ya . Bence1000 baz puan indirsin dolar 5 e çakılsın:))
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ne olacak? Faiz inecek döviz düşecek öyle mi? Peki Fed faiz indirince kendi parasının değeri düşüyor ama biz faiz indirince TL değerleniyor öylemi?
61altın61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():))) saçmalama derim.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu gece çok manüpilasyon yapılıyor pozisyonunuz ne ise koruyup güzel bir hafta sonu yaşayın derim. YATIRIM TAVSİYESİDİR...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Olur takılmam kardeş ama kur takılıyor ne yapayım. Gece gece kudurdu. Pazartesi 6.50 olur bu. Çok yaşadık bunları oradan biliyorum
61altın61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kardeşim sen kendidemisin köküne kadar ithalat ile yaşayan bir ülkesin üretimin yok. Petrolün doğalgazın yok. Nasıl başa çıkacaksın yaptırımla? Elin oğlu gelip yatırım yapacak ki sen yaşayacaksın. ABD bunu kestiğinde ne olacak?
61altın61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Senato caatsa yı çıkarmış sen MB diyorsun ciddi misin yoksa şaka mı?
61altın61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kardeşim ABD caatsa demiş sen destek direnç diyorsun. Allah sonumuzu hayır etsin.
jabcon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İnşallah doğru değildir inşallah olmaz diyorum. Yoksa bizi ülke olarak çok zor günler bekler. Biz maaalesef ithalatla yaşayan bir ülkeyiz.
Tayyar_Aga48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu gece çok spekülasyon yapılıyor panik işlem yapmayın derim. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aman konuştuğumuzu duymasın gelir şimdi:))
Guclu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()MB olduğunu düşünmüyorum. MB artış olacağını biliyor ama alıştıra alıştıra istiyor.
ESKATO_1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) alttan alırım umudu mu?
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Muro32 sen mi sattın 100 milyon dolar ı:))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Servet hocam bilgine tecrübene teknik analizine saygım sonsuz ama manüpilasyonun haber akışlarının spekülatörlerin ön planda olduğu bir zaman dilimindeyiz. Beş dakika sonra caatsa açıklanır teknik çöp olur. Ama seni takdir ediyorum şimdiye dek bu puslu havada cidden iyi götürdün.
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sevim koş pist sırası fişekçilere gelmiş:))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Turp bugün bizi tehdit etmedi dolar artıyor. Tehdit edince dolar düşüyor:)) piyasa değil Alice harikalar diyarında sanki