Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20164
Üye puanı:3390
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Recep o son kadehi içmeyecektin:))
Ekc35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hemen dövizden çıkalım o zaman. %12 net getirili TL ye girelim
senoll10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Harekat kuru 10 kuruş yükseltti şimdide 10 kuruş düştü. İşsizlik enflasyon dış borçlar bütçe açığı piyasa durgunluğu kaldığı yerden devam ediyor. Kasım'da farklı rakamlar konuşuyor oluruz. Tabii siyasal gelişmeler bu günkü gibi olumlu algılanır ise. Yoksa önümüzdeki hafta kalıcı sorunlar dillendirilir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Tamam sakin ol şampiyon:)))
Bilgin038 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu an kurlarda teknikle harekeket yok. Ani bir haber akışı ile 5.60 da olur 6 da olur
la_casa_de_papel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Artık dip 5.75 e taşındı. MB faiz indirimleri sonrası TL mevduatları hızla düşerken Altın ve dövize talep artmaya devam ediyor. Operasyon öncesi de 573-5.75 arası dalgalanıyordu.
Mahşerin_atlısı için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İşte ortada hiç sebep yokken bir bakmışsın üç günde 7 olmuş:)) bunu kaç kez yaşadık sende biliyorsun.
Carpediemist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():))) ironi mi yaptın ciddi misin?
Mekanik06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():))) çıkacağına giderek artıyor ama?
HHK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İşte hile orada kimsenin beklemediği anda ortada hiçbir sebep yokken bir bakmışsın 6 -7olmuş
matematik_hayattır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şelaleciler iş başında:)) bakalım Fişekçi tayfa ne zaman gelecek?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Açıkçası bugün çok bariz bir düşüş beklemiyorum. Henüz ortam karışık. Alttan alım fırsatı vermeyebilir 5.88 den beklemeye devam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Teşekkür ederim. Ama 5.88 lık bir parça daha var. Onuda çıkarabilirsem benim için uzun süre dolar macerası kapanmıştır
kardas2327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Son iki aydır piyasalar ters işliyor. 5.73 ortalamalı parçayı pazartesi çıkmıştım. Sonra erken mi diye pişman oldum. İyi karar vermişim. Ama 5.88 lık bir parça var alttan alım kovalayarak ortalama düşürmeye çalışacağım
Cemilozer16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben 5.73 ortalamalı dolar ı 5.91 den gönderdim. Pazartesi günü. Alım için fırsat kolluyorum. Gerçi MB yarını yatay geçirir ne alım ne satım fırsatı vermez gibi geliyor
kardas2327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Düşşede alsak
Mehmet2018 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu gece herşey olumlu gelişti gibi duruyor ve site ahalisi yarın düşüş bekliyor. Demek ki yarın yükseliş var:))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Esas ralli pence nin açıklamalarından sonra gibi sankiYTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()için Kayserimanisa yorumu (3 saat önce)
Silkelenenlere geçmiş olsun diyelim mi. Tekniko06 yı birazda ben taklit edeyim.
https://altin.in/kayserimanisa
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Sevim koş şimdi fişekçiler geliyor