Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49018,4748 Gram & Puan birleşimi
Başarı:306. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Saçmalıyor :)
DaşmıYiyelim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()3 günlük üye kardeşim ; yıllardır BURDAYIZ!
April_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()TL deyim kafam rahat :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ay sonu 10. xx
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bono alımı yaptım yatıyorum bu ara faiz kararına kadar pozisyonumuz belli :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()10.60 civarına kadar bende senleyim kardeşim aşağısına emin değilim :)
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ekmek arası domates yesen maliyeti 5 lira :)
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()1000 TL ? :)
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hayır yanlış anlaşıldım :) Full TL de olmam terste olmamdan iyi değil mi?
dante2021 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Full TL deyim de şu saatte alsam bile siz terstekilerden ucuza alırım problem neresinde ki bu işin? :)
denizlilili için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Verilerim TCMB: Sabit FED: Sabit 21 Ocak Özel bankaların %10 döviz bozması vs vs. :)
ugurrkaradag için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()O kim başkan tanimiyorum :) Ay sonu buralardayim 10. xx geleceğine kesin gözüyle bakıyorum. YTD
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ay sonu gör beni.
ALİHANDRO için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Faiz artışı yada düşüşü bekleyenler hiç boşuna beklemesin :) dolar ay sonu 10 lira... YTD
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()10 lira olana kadar para ile bono aldım %21 kâr ile . Dediğim rakam gelince bono satar dövize dönerim
mevik24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Konu: usd beklenti ytd 17.01.2022
Calisacaktir grafigin
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Çekersin 1.80 den faizi ödersin belki :)
ASDA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()hayallerim paris , yaşantım somali :) full tl de olan bizlerde durum bu hocam
33umut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()10 lira olunca beni bil yiğidim seni tanımak isterim :)
Kimbilir_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()TCMB sabit tutacak FED sabit tutacak özel bankalar yüklü döviz satacak... Şubat ayına 10 lira ile gireceğiz şubat verilerinin gelmesi ile beraber dolar alımına başlayacağız YTD :)
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)