Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49018,4748 Gram & Puan birleşimi
Başarı:306. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
-3BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Merhaba dolar ocak sonu 10. xx lira :)
Kimbilir_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Beklediğimiz tepkiyi veriyor piyasa. Faiz karari fiyatlaniyor YD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ne iğne atmis zalım :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bereketli olsun :) bende 100 lira maliyetli 500 gr Altın düşüyor diye hayıflanıyorum...
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()13.80 maliyetli duruyor mu başkan?
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bu ara tekniğe inancım kalmadı :)
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hiç sevmem memişi ama bu kez katılıyorum beklemedeyiz :)
Kayserilii_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Tmm mutlaka etiketlerim :)
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Aynen usta. Bu seviyelerden terse yatmak istemem :)
Aile_babası için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bakalim zaman bize ne gösterecek sabırla izliyor olacağım :) veriler geldikten sonra illaki piyasa alım satım fırsatı verecektir
Aile_babası için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hele MB kararını açıklasın sabit tutması durumunda FED kararına kadar alım tavsiye etmem. :)
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kâr cebe yakisir bereket versin. Yatay seyirde ilerliyor çok bekleyip stres yaşamaya gerek yok :) huzurlu huzurlu uyuyoruz ne güzel
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Benim beklediğim seviye FED kararı sonrası 10. xx :)
Aile_babası için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hocam bu benim kendi düşüncelerim yeri geldi çok iyi grafik çıkaranlar dahi piyasanın dinamiğine şaşırdılar o yüzden temkinli olmakta yarar var. 3 kuruş kazanayım derken eldekinden olmamak lazım.
TtZett için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Fıtratım gereği rüzgar ne taraftan eserse sırtımı oraya veriyorum :)
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ben şahsi gerçeklerimle başbaşayım kimseyi etkileme çabasında değilim en son abd enflasyon verisinde 13.31 aldım 13.64 sattım o andan beri full TL deyim. Faiz kararlarına kadar da alım yapmayacağım... YTD
pesojr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Amerika arttırmayacaktır bizimkilerde sabit tutacaktır. Özel bankaların da 21 ocakta %10 döviz satacağını varsayarsak sert düşüş bekliyorum ben hocam :)
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bu dövizler iyi tutundu ama faiz kararları akabinde düşüş sert olacak YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Sağlam durmaya çalışıyor zalım benj ama beli kırılacak yakındır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bu saatten sonra dolar globalde çok değer kaybeder YTD