Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49138,7452 Gram & Puan birleşimi
Başarı:306. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ():) Çocuk yazmis ahaha
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()18 iken de hedefin 8 lira idi 9.30 ortalama ile bekliyorum demek ne demek?
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Eyvallah başkan tşkler hepimizin inşallah :)
Orontes36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Çok şükür kazanıyoruz TCMB faizi ile bugün arası 4 k TL almsm :) şu an Nkolayda makas 7 krş :) almak zor değil
Orontes36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Fed olumlu yada olumsuz mesaj vermeyecektir piyasaya :) izleyip göreceğiz :)
Kurtdere için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()FED kararı ile aşağı yönde sarkma bekliyorum. Sabah 13.30 maliyetli yüklü dolar ı 13.47 den sattım TL bekleyeceğim :) YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()FED öncesi ortalik karisik
Jameika için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()dolar 8.37 iken ne alsan kazanırdin zaten dolar vesile olmuş :) 8.37 de alabileceğin arabayı anca alabilirsin artik :)
ee797 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Razi olmayip ne yapacan silivri soğuk biliyorsun :)
ByEe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İzdirap cekmeyin hayatin olağan akisinda herşey olabilir sabirli kalip, birgün herşeyin daha iyi olacagina inanmamiz gerek :)
ByEe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İnşallah zamanı gelince cozulecek meseleler
ByEe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()1 kg kaşarı 31 ocakta 34 liraya buldum kaliteli marka 10 kg aldım 1.5 sene yerim buzlukta kalsın SKT önemli değil :)
ByEe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hahaha :) abi maşallah sen cennetliksin
eocal2021 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İyi o zaman daha kutu kutu pense oynayıp ARKAMİZİ DONELİM :)
eocal2021 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()dolar a mıh çaktılar :) al sat işini bitiriyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Gunaydın güzel insanlar. Neşeniz daim olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kedidir kedi :)
4yıldızGS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Antalyaya kar yagacak muhtemelen hava buz :)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Malul emeklidir :)
Vahid7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Evet yeni hafta yeni umutlar :) Herkesin istediğini elde edeceği bir hafta diliyorum. Hayırlı geceler