Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4400
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:130711,7283 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Dünkü 3, 75 dip seviyesini kaçırdık.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Kısmet işte. Tutsaydı istediğiniz gibi olacaktı ki bu ihtimal vardı. Ama bazıları da faiz artmayacak dedi ki dolar biraz gerileyince mb ye kadar bu ihtimalde doğdu ve artmayacak diyenler kazandı. Çıkarırsınız zararı inşallah.
kibirben için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Risk olmazsa olmaz. O zaman hiç bulaşmamak en iyisi. Bazen kâr yazar bazen zarar. Bilgi haricinde şans faktörü de önemli. Satmazsın düşer, satarsın yükselir gibi. Bazen zarar kes yaparsın bazen satıp alttan girersin bazen de sonuna kadar beklersin. Okuduğum kadarıyla sizde panik fazla. En tehlikeli olanı da panik satışlar.
kibirben için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3. 73 olabilir ama bu kadar belirsizlik ortamı varken 3. 20 3. 30 lar zor. 3. 95 lerden söz ediliyor. Ytd
kibirben için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Faiz artışı olursa diye herkes fikrini söyledi. Bende sattım ama son hamleyle 3. 7450 den alıp 3. 8188 le sattım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Görecek gibi.
epinefrin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()BIST 100 84. 179 % 1, 36
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çıkmaya devam edecek sanki bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3, 75 gelsin diye bekle şimdi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()tren gitti geçmiş olsun :(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Dip 3, 75 sanki :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()BIST 100 84. 063 % 1, 22
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bist uçuyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hepimizin yüzü güler inş.
onurthemonur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Şans diyelim benimkine hocam. Zarardayım diye çok üzülüyordum rabbim yüzümüze güldü :))
onurthemonur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Valla bende o arada alıp sattım. Benimki sadece hissiyat :)
onurthemonur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()teb 0, 50 makasla dolar satıyor. Var bu işte bi iş :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3, 8188 i yakalamasaydım yanmıştım bende.
Swiss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Aga bu dolar neden halâ düşüyor?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Sağol hocam. Herkes kazanır inşallah.
efendy42 için cevaplandı (yorumu göster)