Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4400
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:130711,7283 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yine terste bırakacak bu dolar !
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Teşekkürler. Herkes kurtarsın inşallah. Buralar terste olanlar adına sevindirici.
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Aynen, melek bekle antin kuntin işler yapma diyor :)
Karo7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çok acayip işler yapmıştım. Sattım 3, 75 den 20000 sonra 3, 74 den 30000 aldım 3, 8188 den sattım. 3, 79 dan aldım sonra onları da 3, 85 den sattım. İyiyim şuan zarar yok kâr var.
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yok girmem buralardan.
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Şeytan diyo gir. Ama sonra 3, 90 dan tersteyim abiler bu dolar ne olur diye kıvranıcaz :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Çok sevindim sizin adınıza. Geçmiş olsun :)
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ne yaptınız kurtardınız herhalde.
rosetrack için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bakacaz bakalım :)
mevlüt_yasar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3, 81 den alınan dolar dan çıkılmıştır. Umarım hata yapmamışızdır :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yukarı atacak sanki.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Kırsa biraz daha alacam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Eyvallah üstad
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Tam tepe noktada sattım dün.
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()teb de sapıtmış 110 makas mı olur ya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Alım için saat 16- 17 arasını beklicem salarsa alırım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3, 7530 a razıyım :) Ama o razı mı bakalım.
recero6X0D61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben kapanışa doğru 3, 76 dan girecektim ama akşamcılar ne yapacak diye bugünü bekleyeyim dedim ama fırsat kaçtı. 3/1 oranında girmeliydim orda hata yaptım.
Matçı21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Mb sonrasından bahsediyorum. Ben zarardaydım sıçrayışla zararı kapatıp ufak birde kâr yaptım. Şuan full tldeyim. Dünkü fırsatların hepsini değerlendirdim şansıma. MB sonrası düşüşle en son 75, 20 lere çekildiği an almadığıma pişmanım :(
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3, 75 i kırmasını bekledim ama o an görüntü kırılacak gibiydi :)
Forexciler bozuyor bizi!
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)