ALTIN ONS

$1196.2350

Güncel: 05:53:46

USD/TL

6.3083

05:53:52

EUR/TL

7.4108

05:53:50

PARİTE

1.1741

05:53:48

STERLİN

8.2555

05:53:48

GÜMÜŞ

2.8835

05:53:48

XAG

14.2085

05:53:48
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1741 05:53:53
EUR 7.4108 05:53:53
USD 6.3083 05:53:53
ALTIN ONS $1196.2350 05:53:53

Profil sayfası: eurotl

Üyelik Bilgileri

Üye adı:eurotl

Kayıt tarihi:15 Kasım 2016

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:14976

Üye puanı:1131

Takipçileri:79

Takip edilen:14

Baktığı sayfa:Çeyrek Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (20.9.2018 00:17:36)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hoş buldum gıı... Çok uykusuzum aslında. Dün gece sabahladık, bugğn erken kalkıp bölük pörçük sızdım hep, bayılıp kalacam bi yerlerde artık :))

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Bize dediğin kadar burada da diyeydin zor unuturlardı :))) Ay hala gülüyom yaa :)))

hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Kopardı gı bizi öte tarafta :)) Mimar diyo ki dolar 3'e düşse, bu da diyo 3. 68'de gap var abiii :))) Sıyrık hayallere attık kendimizi napak :)))

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Cümleten selamlaaar :)))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ay yetişemedim, benden önce gelmişin :)))

hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Oraları da karıştırma :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

İspiyonculuk yapmaaa :))) Yoksa ben de başlarım bak yapmayaa ; )) Bi de bana fiyon bakla falan diye :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La iki satır geyik yapmaya geldim ettiğin muhabbete bak la :p Şom ağızlılığım galqn tutmasın şimdi yine :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La ağzını hayra aç gııı ... Daha dua etçen, kabul oluncak da onu kutlayacaz hem :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Şimdi geldim gı evee :)))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ben bunu anlamadı gııı, şunu bi de türkçe yazsana :))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Arada bi kafan çalışıyo dimek, eferiiimmm :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hoş bulduuum :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hoş buldum gııı ; )))

rainydays için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Heee, bişi daha deriz kendilerine ama arkasından konuşmayak şimdi, geldiği zaman çullanırız :))
@Rahmetliolduk

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Selaaam... Ben geldiiim... Bi aes verin bakiim kimler burada? :)))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Zarar var ya gııı... Daha nossuuun?
Hadi iyi geceleeer :))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La bi dur, benim dengesiz intihar ediyyy :((

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hoş bulduuummm :)))
Bunaktır, ne dese yeridşr diyek mi? :)))

bnym için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Toptan engelleyek mi şunu :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ne la bu engelleyecem engelleyecem? Derken kendin engellenmeyesin, hahayyyt :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Valla ben de iki gündür acayip çalıştım, artık bikaç hafta yatma zamanıdır :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Nerde kaldın gııı? Gözğm yollarda kaldı ööleee :))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Töbe de gııı... Kimselere yedirtmeyiz biz ökkeşimiziii :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Amanin booow :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

7 taneyi napacan gııı? :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Önce duanın kabul olması lazım ama :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La yine anlamadın ya! :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Yok, biz karar verdik, ökkeşi evermeyecez, turşusunu kuracaz onun :))
Di mi la @hasan38kc :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

He duana onu da kat bak :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Naptın gııı? Hem devreleri yakmayana bizden demiyok biz :)))

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Söyle gııı, neymiş ooo :)) Söyle de yapı vetem hemen :))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Han sen beni engelleyeceğdin? :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Eline sağlık gııı :))

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ben hala anlamadım... bişi mi yoksa “bişi” mi :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

He bunak niğdeyi alıp iskenderi yedirdi de sıra benim yalıya geldi sanki :))
@mymar33

hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La bi gün de edeceğin lafın yerş olsun be bunak :)) Tırnaklı bişi mi bu? :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hani bendim la seni öldürecek olan? :))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Yaw siz bi gidin, buluruz biz elbet bi yolunu :)))

hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Miiimaaar... Nire gettiiin? @mymar33 :))

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!