ALTIN ONS

$1344.1150

Güncel: 21:49:52

USD/TL

5.3196

21:49:54

EUR/TL

6.0519

21:49:54

PARİTE

1.1371

21:49:54

STERLİN

6.9619

21:49:54

GÜMÜŞ

2.7723

21:49:46

XAG

16.1890

21:49:46
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1371 21:49:55
EUR 6.0519 21:49:55
USD 5.3196 21:49:55
ALTIN ONS $1344.1150 21:49:55

Profil sayfası: Tesla_Gun

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Tesla_Gun

Kayıt tarihi:20 Ağustos 2018

Durum:Çevrimiçi

Yorum sayısı:2799

Üye puanı:653

Takipçileri:23

Takip edilen:12

Baktığı sayfa:Çeyrek Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (20.2.2019 21:49:34)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:19 Temmuz 1907

Meslek:Kamu çalışanı

Yaşadığı yer:Samsun

Kişisel Görüş ve Yorumları

Çiçeklerle hoş geçin, balı incitme gönül.
Bir küçük meyve için, dalı incitme gönül.

Başın olsa da yüksek, gözün enginde gerek,
Kibirle yürüyerek, yolu incitme gönül.

Mevla verince azma, geri alınca kızma.
Tüten ocağı bozma, külü incitme gönül.

Dokunur gayretine, karışma hikmetine.
Sahibi hürmetine, kulu incitme gönül.

Sevmekten geri kalma, yapan ol, yıkan olma.
Sevene diken olma, gülü incitme gönül.

Konuşmak bize mahsus, olsa da bir güzel süs,
Ya hayır de, ya da sus, dili incitme gönül.
( Yunus Emre)

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:38 Gram altını var

Puan:333,9 Nakit puanı var

T. Puan:9069,6136 Gram & Puan birleşimi

Başarı:3293. sırada yer alıyor.

Özet:Başarısız yatırımcı

Yatırımları

0
0
0
0

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Kardeş sabah sordun kendimce uzun uzun cevap verdim. Tekrar edeyim bari. Beklentim o yönde inşaallah.

kaptan_custo için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Geçmiş olsun başgan. Çanakkale merkez üssü 5.3 imiş şiddeti.

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Ben de gideyim şimdilik. Şimdi... Temenni... Saat 22.00 da Abd semalarında güvercinler uçsun, güvercin uçuverdi türküsü eşliğinde:)) Saat 22.30 da onsu 1350 üzerine atmış, eur/usd'yi 1.14 üzerinde, gbp/usd'yi 1.3150 üzerinde bulmak istiyorum:)) Fedciler anladınız siz beni:))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

5.54 evet yaa sen erken yazınca acele ile 5.56 yazdım. @gnlde hocam hep @reyni20 yüzünden:))

reyni20 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

5.42, 5.56 @reyni20 beni geçme yaaa:)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Biskrem kurtarmaz beni o zaman:)) Nihayet ortalamayı 5.9lu rakamlara çektim. Şimdi bekle çapsız da bir roket yapsın:))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Onda senin bir kabahatin yok usta. Dxy'yi bakışlarımla yiyorum desem yeridir:))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Ahhh usta ahh bizim roketli bir grafik vardı benim sevdiğim hani. Onu da 5.68 hareketi ile gece yaptı o çapsız:)) Şşşt ne gördün yine yaaa bi biskrem versem:))?

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Amin diyelim o zaman abla. Hayırlısıyla geçer inşaallah.

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Hayırdır abla? Aman hastalık- saglikla ilgili bir durum olmasın da?

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Satmadım gbp/usd'yi bekliyoruz bakalım. Fomc tutanakları umduğum gibi güvercin olursa paritelerde kanatlanış bekliyorum. Dün onsdan 1/3 çıkıp euro'ya gecmistim. Bir miktar kardan zarar olmuş. Sağlık olsun. Gbp/usd den bu defa çılgın bir atak umuyorum. Bu bir hissiyat:) Kesinlikle ytd.

reyni20 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Usta ya onsta da bi 1366 geliyor mu ufukta:))

reyni20 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Ooo hoşgeldin abla. Sayfanın kayıplarından biri daha geldi şükür:)) Nasılsın ne var ne yok?

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

İki kaşık zeytinyağı, bir diş sarımsak diye görünce başta yemek tarifi veriyorsun sandım. Kağıt kalemi alıp malzemeleri yazacaktım ki olay başka yere gidiyormuş:))

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Teşekkür ederim ablası.

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Tek meraklı ben değilim demek ki:) Kimbilir yine hangi çizgileri kesiştirdi @gnlde ne gördün yahu çatlatma bizi:))

reyni20 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Kimse sormamış. Dayanamadım ben sorayım:) Neler görüyorsun kaptan?

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Valla benim kızın da aynı. Maalesef genetik olarak benden almış rahatsızlığı. Halbuki babasının zekasını alsa yeterdi:)) Ne yapacaksın allerjisini:)) Geçmiş olsun kızına abla.

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Yengenin durumu nasıl oldu abla? Kemoterapinin faydası oluyor mu?

katu için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Geçmiş olsun abla. İyilismiyorsa muhtemelen mevsimsel allerjik rahatsızlıktır. İki aydır allerji ilacı kullanıyorum, sinuzitim rahatladı. Bence bir allerji uzmanına görün. Sonuna da ytd:))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Başarılar dilerim kardeşim. Allah muvaffak eylesin.

tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

O etiketi unutmayacaktın @Egea:)) Ben sana dedim:))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Zaten en çok onun ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Gözünün önünde sürekli çizgiler, kesikli mi olsa kesiksiz mi? Indikatorler, formasyonlar... Eminim rüyada bile grafik çiziyordur @gnlde:))

tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

O zaman Çeyrek sayfası olarak grup terapi alalım. Kalabalık olunca indirim yaparlar:) pariteciler:)))

tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Hoş geldin. Vallahi ben de inanmam abi:) Bende bu göz varken o dxy'nin işi zor. @dmt_dmt bana fizik değil de psikiyatrik terapi alırsan makbule geçer, kafayı dxy- parite hesabı ile bozdum:))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Şaka bir yana da bu akşam fed tutanakları düşündüğüm gibi olursa bu 96 Altına sarkar mı ki? Tadından yenmez valla pariteler:)) Hele bir de yarın ECB' den güzel bir destek olursa Allah Allah deriz:) ytd.

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Tarihi hatırlamıyorum şimdi. Akşam sorarım eşime eve gidince. Kârda beklemek daha zormuş yahu:)) zararda iken bu kadar stres yapmıyorum. @Egea Dxy'nin kafasına vurduğum kürek sana mı değdi yoksa:))

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Merhaba kardeşim hoşgeldin. Nasıl oldu boynun?

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Ne demek tabii ki kardeşim. Eur/gbp, usd/cad gibi paritelerin olmaması kötü. Ben TL paritelerini yükseltmelerini şikayet ettim daha önce. Dikkate alınmadı:) Hayırlı olsun beaa @erlin55 ablam.

tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

İşte bu sorular zor sorular abla:)) Geç kalmak neye göre, kime göre? Gram yatırımı orta uzun vade yatırımdır. Alayım hemen kazanayım dersen günlük al- sata uygun olmaz. Bana şu an en makul gelen emtia Gram altın. Ama bu benim için, benim şartlarım bunu gerektiriyor. Ytd.

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Teşekkür ederim. Şu durumda tl ile alım satım için makul duruyor. Paritelerde benim banka daha iyi. Eyvallah.

tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Aleyküm Selam. Şahsi fikrim piyasa fedi fiyatladı zaten. Fed son toplantıda faiz artışı konusunda aceleci olmayacaklarını söylemişlerdi. Bugün değişik bir söylem beklemiyorum. Beklentim güvercin açıklamalar gelecegi, paritelerin yürümeye devam edeceği şeklinde olduğundan tüm parite pozisyonlarımı koruyorum. Ytd. @erlin55 ablam ons konuştuğumuzda 1.302lere kadar çekilmişti:(( Neyse hayırlısı olsun artık. TL ile ne alsam dersen ben elime geçen her tl'yi Grama atıyorum bu ara. Ytd.

kaptan_custo için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Hahahaa onu bana demiycen @Egea ya diyecen:)) Bak eur/usd gelmemle 50 pips attı kendini. Onda ons yok rahat ol:)))

dmt_dmt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Duruyor kardeşim. Sanırım bu akşam Fed'e elimdekilerle gireceğim. Dayanabilirsem:))

dmt_dmt için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

C. tesi- pazar koşu. Perşembe günleri halı saha. Haftada 3 gün fitness:))

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Sağlık olsun. Piyasada fırsat bitmez. Dön dolaş aynı rakamlar gelip gidiyor bir süre.

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Ben de aynıyım. Bir de geceleri uyanmak gibi bir sorunum oldu. Sıkıntı devam ederse doktora gidicem. Bilemem artık tam uykuya daliyordum telefon elimde mesajını görünce yazayım dedim:)) Eyvallah @Papel_De_Papel kardeşim.

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Kardeşim teşekkürler ama benim banka kuveyt türk değil. Granti. Grantinin parite makasları makul. Zaten tek cazip yanı da o. Gram/dolar 14 pips, eur/usd 23 pips, gbp/usd 26 pips şu anda. Gram/tl makası 1.65 kuruş. Bunun dışında tl ayaklı diğer kurlarda usd, gbp ve eur gibi makas yüksek. Ama Teb'i yazarsan sevinirim.

tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Günaydın... Herkese benden çayyy:)) Keyifli ve mutlu bir gün olması dileğiyle, kolay gelsin...

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Tesla_Gun yorumu ()

Böyle uyku vaktinde gel abla ondan sonra selam almıyorlar diye trip at:)) Gram/dolar düşünüyordun ne yaptın?

erlin55 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!