ALTIN ONS

$1221.6450

Güncel: 01:14:08

USD/TL

5.3821

01:49:32

EUR/TL

6.1191

01:49:32

PARİTE

1.1369

01:49:30

STERLİN

6.8840

01:49:26

GÜMÜŞ

2.4831

01:45:50

XAG

14.3250

01:45:50
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1369 01:49:34
EUR 6.1191 01:49:34
USD 5.3821 01:49:34
ALTIN ONS $1221.6450 01:49:34

Profil sayfası: mymar33

Üyelik Bilgileri

Üye adı:mymar33

Kayıt tarihi:29 Şubat 2016

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:24581

Üye puanı:2441

Takipçileri:118

Takip edilen:28

Baktığı sayfa:Çeyrek Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (21.11.2018 01:06:04)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:01 Temmuz 1972

Meslek:Mimar/Mühendis

Yaşadığı yer:İstanbul

Kişisel Görüş ve Yorumları

“Bir yanlış görürsen elinle düzeltmeye çalış, buna gücün yetmezse, dilinle düzelt, ona da gücün yetmezse kalbinle buğz et” (Hadis- i Şerif)

Bu sitede yazdığım tum yorumlar tahmin olup, şahsi düşüncemdir. Kesinlikle Yatırım tavsiyesi değildir...

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10246,37 Nakit puanı var

T. Puan:10246,37 Gram & Puan birleşimi

Başarı:1633. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı yatırımcı

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Satış52195,5510168,603 Ağu 18 11:47
Alış52190,639912,7327 Tem 18 11:35
Satış53188,419985,9126 Tem 18 07:37
Alış53189,7210055,2826 Tem 18 00:54
Satış20191,323826,3624 Tem 18 18:06
Alış20187,553750,9923 Tem 18 15:50
Alış20187,553750,9923 Tem 18 15:50
Alış20187,543750,7523 Tem 18 15:50
Alış20187,543750,7523 Tem 18 15:50
Satış101861860,0323 Tem 18 15:49
Alış10187,551875,5323 Tem 18 15:47
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Bekle bekle kök saldık be masalcı, nereye kadar :)()()(

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

İkinci kez battık ordada, hiç sorma be yaa :(((

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Birde bende, fullcü mymar olduk çıktık arkadaş :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Ona bahane çok meraklanma :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Ballı taze kaşar nedir hocam ya - ; )))
Üzerine ikide yumurta kır tam olsun :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Ters kalmazsam işim rast gitmiyor be hocam :))
Sorun sende değil bende :)) şarkı sözü gibi oldu beeaaa:)))
@eurotl aplası nerelerdesin yaa :))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Pekmez iyi be hocam, başı kaymak ve cevizle hüpletiyorum :)) hepsinin yeri ayrı bende :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Aynen başgan biz kaldık içerde, hayrolsun bakalım..
94 lerde zor tuttum kendimi, keşke tutmasaymışım :(((
Bu arada karışımı sofralık yapmayı dene, hanım döve döve öğretti bana, iyi ki öğretmiş :)))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Yok be başgan o dediğin çok şireli kesiyor beni...
Az pekmezli bol tahinli karışım yetiyor bana, bu arada bu karışımı tek oturuşta bitirmek gerekiyor kalırsa sertleşiyor uzun süre gidip geliyor sofraya :)))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Eyvallah hocam, eline sağlık...
Laci lerin yolu açık olsun :))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Bu kraliçede amma kanırttı arkadaş :(((

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

26 lı rakamı ziyaret edebilir diyorsun yani ytd li :))

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

4h kapanış şu anki düzeyde olursa son grafik çöp mü diyorsun kardeş ?

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

her türlü kötü övgüyü hakediyor dengesiz :))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Sterlin için mymar33 yorumu ()

selam gençler, uzun zaman oldu buraya yazmayalı...
nasıl gidiyor hayat, gbp ile ilgili öngörü var mıdır ?

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

beklenti devam mı ?

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

yine yakalayamadık arkadaş :((

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

vardır bi hayır diycem de, anca batıyoz arkadaş...
batmak hayırlı demek bizim için :))
hoşbulduk başgan duman muman olmadığından anca çikolata sarfiyatı artıyor stressden :)))

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

tam açtım tfx i, 2 dk işim çıktı atmış kendini aşağı çapsız :))

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

eline sağlık kardeş...

Egea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Seni bilmemde ben geçtim o durağı başgan :)

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

45 i mi bekliyoz başgan :))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Daha gelmedi başgan :))
Zaten ben trendeyim sana derken ?
Hani 35 gelecekti be oldu ona :))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()



Burdan bi tobo zorlama mı olur :))
@gnlde
@gariban1

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

el mi yaamn bey mi yaman görelim o zaman :)))
şanıma leke sürdürtmem :)))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

beni de yaz başgan gruba ama kabusunuz olabilirim :))
bunlar iyi günlerimiz olabilir :)))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için mymar33 yorumu ()

yok artık başgan o kadar değildir de mi, 6 lı bişi dir o :)))

Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Hep çıkacak hali yok hocam, hiç olmazsa bi hayat belirtisi gösterdi bu da bişi :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Takipteyim başgan...

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

gbp deki hareketler ne öyle ya, çok zalım olmuş...

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Hele 1250 ye bi gelsin omazan bakarız hocam :))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Dur be hocam, daha yeni başladıydık :))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Pariteden b t c den çıkanları gümüşe bekloruk, kırmızı halıyı serdik :)))

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Buralardayım başgan da, pek keyfim yok bu ara..
Piyasa kurlar vs derken, hayırlısı...

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Eyvallah başganım hoşgeldin

gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Başgan burda da terso olmayalım sonra :))
Yıldız beklerken banı yemeyelim :)))kdjdjdndjd

Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Bende diyorum var bişi, beni de sıkıştıraydın araya ya :)))

Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

O değil de sen video yu nasıl payalaşıyon ?

Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Başgan olmuyor ama böyle :((

Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için mymar33 yorumu ()

Yok artık :)))

Rahmetliolduk için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!