ALTIN ONS

$1184.7350

Güncel: 00:59:54

USD/TL

6.0148

00:59:46

EUR/TL

6.8988

00:59:46

PARİTE

1.1439

00:59:44

STERLİN

7.7193

00:59:44

GÜMÜŞ

2.8661

00:08:44

XAG

14.8035

00:08:44
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1439 21:02:21
EUR 6.8988 21:02:21
USD 6.0148 21:02:21
ALTIN ONS $1184.7350 21:02:21

Profil sayfası: eurotl

Üyelik Bilgileri

Üye adı:eurotl

Kayıt tarihi:15 Kasım 2016

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:14920

Üye puanı:1113

Takipçileri:75

Takip edilen:14

Baktığı sayfa:Çeyrek Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (18.8.2018 03:02:41)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Ben en son elin boş gelmediğini yazfığında kaldım :)) Ordan devam ederiz o zaman siteye inat :)))

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Bak böyle demeye devam edersen harbiden hor görecem ha! :)))
Bence bizi sabote ediyo bu siteee :))
Gelmedi bana hiç bişey valla... Dediğin gün de mi aynısı oldu acaba?

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Bak ben de seni bloklayacam amaaa :))) Gelmedi mi cevabım? :))

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Bende de :))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Vallah da yapmadım ööle bişii billah da yapmadııım :)) Ay yaptım mı yoksaa? Bilemedim şimdi :)) Harbi naaptım yaa? :))

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Vaaayyy, kankim de buradaymııış :)))

gnlde için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Yaw katu, sen bilmez misin kol kırılır yen içinde kalır :)) Dolar sayfasında şeyttirmeyeydin bariii :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Hahaha :))
Ya inanmıcam ama bayıldığım bi şarkıyı yollamışsın yineee :)) Yalnıx bi de ne alaka olduğunu söylemen lazım şimdi, hayırdııır? :)))

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Şu dolarınızı uçuracaksanız uçurun artık! Benim üj harfli alım yerimi fazla taciz etmeye başladı, tırsıyoreeem :)))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Günaydııın :)))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Tamam yaaa... Battı balık yan gider... Kapatıyom ekranları, herkedlete iyi geceleeer :)))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hadi gudnayt canım :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

O 3. 68 geee lee ceeekkk :))
Aynı 3. 20'nin geldiği gibi :)))

Buradaki kara mixahı anlamayıp 3. 68 bekleyecek olan olursa günahı boynuna :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ölme eşşeem ölme mi diyo yani? :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Kaçmaaaz :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Gııız, sen de mi kendi kendine konuşmaya başladııın? :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

AS da, elşn boş gelmişin sanki :)))

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

@gnlde nin adının geçtiği cümlede ayrı yaz bari gı ki'yi :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Amaninbooowww :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hahaha :))) Beklenir valla bunlardan :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ben sen de yatıyon sandıydım gıı :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için eurotl yorumu ()

Çeyreğe bekliyos seni! Elin boş gelmeyesin :)))

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Çayfan sonraki ünlemden de bi abersin ya, ne diyem ki ben sana :)))

pasithea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Bana havale et... Bütün gün tavaftayken çemkiremiyom, bahanem olur :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Zıbardı o erkenden :)))

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Uyuyamıyooommm :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Of beee... Sen de her şeyden bi habersin. @Rahmetliolduk la ikisi kafa dinlemeye (! ) gştmişler. Dokdur termosa çayı (! ) da bi ziyaretlerine git bari :)))

pasithea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ökkeeeşşş :)) Karnıma ağrılar girdiii :)))

hasan38kc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Ahanda öyle oldu valla :)) Gidiyom ama şimdi... Bak gittim bile :)))

pasithea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Şimdi ben serilip bişiler seyretmeye gidiyommm :)) Uyuyamazsam yine gelirim. Öptüüüm :))

pasithea için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Selamlaaarrr :))

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Şimdiden amiiinnn :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Gııız... Koca bi paragraf cvp yazmış sana ama sayfaya düşmemiiiş :))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Sen bağlntıyı da kuramdın halâ di mi :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Şimdilşk la şimdilik... La bunu bile açıklattırıyon ya... peh ki ne peh :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Benim hacı adayı olmadığım faktörüne basmıyo de mi senin kafan :))
Bak @olwayslose olsa “kel” kafan derdi... Benim demediğim geçiversin kayda bi zaamet :)))

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Olabilecek olanlar burada değil de ondan kardeş. Biz geyik tayfasıyız, yanlış anlamayasın :))

Mustafa1234 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

La sen hacılıkta bile terste kalacan galiba :)) Ula oradan edilecek laf mı şu

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Boğazına bile durmamıştır senin :(( Ben halâ açım gııı :(((

mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için eurotl yorumu ()

Hee gördüm :))) Demin yemeğe yetişmeye çalışıyodu, çok trafik varmış... Zıkkımlandıktan sonra damlar belki :)))

katu için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!