Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar ı aşağı alırlarsa gelebilecek rakam bence zor değil
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()onsun işi zor 1100 Altın a gidecektir diye tahmin ediyorum
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()thy 6 gördüğün de ben endekse bakmadan alırım petkim dip rakam ama petrol onun dibini biraz daha aşağı çekecektir 2 Altın daki petkimi gözüm kapalı alırım
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hafta sonunu 60 görürüz diye tahmin ediyorum
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar a oyun yakın zamanda gelecek fed kredi musluklarını açtı piyasaya para pompalayacak onunda sırası gelecek ons petrol borsadan kaçışlar onu yukarı taşıyor ya sabit kur yada sert düşüş gelecektir. 5,80 ideal rakam
070 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hoşbuldum az laf daha sağlıklı oluyor teşekkür ederim sende öylesin
panik havası oluşunca dayanamayıp yazayım istedim. Allah herkesin yardımcı olsun geçmişte bizlerde çarpıldık az çok insanları anlayabiliyorum
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()valla bende sevindim ara vermiştim şimdi dipseviyelere gelince çıktık piyasaya :)
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben verilere bakmıyorum önemi de yok 8 ay önce demişim ispata gerek yok borsalar dünya genlinde şişmişti virüs bahenesi oldu ve patladı o kadar virüs nereden başladı çin gerisini boş verin oyun açık ve net görülüyor ne oldu ekomi ticaret savaşları tumadı piyasa bunu yemede borsalar yükselişe devam etti virüsü pompaladılar
şehmus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet nasılsın
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 8 ay önceki tahminimdi bence 60 bin dibi ben 60 bin gördüğünde alırım biraz daha düşerse sıkıntı yok uzun vadeli alım olacak virüs olayı kalktığında çok hızlı yükseliş gelecek dibi bulayım edeyim derken alım yapamayız uzun vadede kimse zarar etmez
yatırımcı_smmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()selam eski dost nasılsın
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()inşallah hepiniz çıkacaksınız sadece panik olmayın bekleyin
Yeni28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 80 lerde 110 sonra 60-70 dedim ihtiyacınız olan para değilse panik yapmayın kapatın ekranınızı bekleyin bu iş piskoloji ile eş değer yoksa buradan 60 gören kişi 30-40 gelecek diye zararına satış yapar ki panik satışları başladığı için bu sert düşüşler gerçekleşiyor sakin olan panik olmayan 1 yıl sonra zararsız karla çıkar
Yeni28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bu düşüş benim beklediğim olanı idi ki dünya genelinde borsalar patlatılacaktı yukarıdan alanları beklemekten çaresi yok virüs olayı gündemden kalmadan borsalarda yükseliş yok yatırım amaçlı alım 2 yıl beklerim. virüs olayı kalktığında yükselişin hızına kimse yetişemez aynı şekilde yükselişle cevap bulur sadece sabırlı olun ve panik yapmayın kötü olanı oldu bir tık daha düşüş olacak ama sert düşüşten dolayı 5 düşmesi gerekirken 20 daha düşecek ben 1-2 yıl aldıklarımı elimde tutmak niyetindeyim 2020 sonununa doğru toparlanma başlar 2021 mart ayı gibi satış yaparım
şehmus için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben bistde uzun vade analiz yapıyorum kısa vade al satla çarpıyorlar aldığım hisseleri en az iki bekletmek niyetindeyim.
şehmus için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()düşüşün devamı gelecek hocam sadece düzeltme ile mi gidecek yoksa doğrudan düşüşe devam mı edecek onu bilmiyorum 60 binlere çok rahat gidecek gibi duruyor benim korkum 60 bin Altın a sarkması
Yeni28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam hoş bulduk piyasanın bize gelmesini bekliyorduk mekanın sahibi geri döndü :)
@Yeni28 selam hocam 110 sonrası ben yokum demiştim 60-70 binde görüşürüz diye noktalamıştık bizim vakit geldi biraz daha düşüşten sonra hisse toplamaya başlıyoruz
TUROM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()THY için 6 lira derken şaka yapmiyorduk. Geçmişte bir çok hisse için önerileriniz vardı bist 110 görünce satın bulaşmayın demiştim alim seviyelerine geliyoruz uzun vadede kazanç kutsaldır
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Düşüş bekliyorumdum ama en azında düzeltme yapar demiştim soluksuz düşmeye devam ediyor hissede olanların Allah yardımcısı olsun :(
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BOZUK_SAAT yorumu ()dikkat edin de 6,23 denemesi sonrasında dolar a çarpılmayın