Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kozaa tekrar sell poz açıldı 7,80 de kapanır
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()yazmak en kolayı hocam yeterki doğru hamle yapalım
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()pardon hocam banka hisselerini sordunuz sandım orada komisyon hangisi uygun ise onlara bakın farketmez
jokermurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()thy bize geliyor 9 da parça alım 12 de satış sonra 6 bekle
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()devlet bankaları hariç önermem ıcbct 3 Altın a gelirse garan 6.00 altına 5,50 lere gelirse gözünüz kapalı alın
jokermurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kozaa sell poz kar ile kapatıldı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alt yorum güzel tahmin :) düşüşe devam ederse daha güzel olur
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kozaa 8,20 sel poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hayırlı olur inşallah hocam yanlız full almayın elde tl kalsın petkim 3,18 deneme ihtimali halen var parça aldım şişe 4,20 lerden parça almıştım şimdi ilave yaptım şişe 4,05 stop seviyesi petkim 3,15 stop seviyesi 3,18 gelirse ilave yapıp 3,15 leri takip edierim.
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rica ederim
xÇIRAKx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()viop açığa satış diyelim hocam
xÇIRAKx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Petkim alalım şişeye ilave yapalım. Garan sell kapatalım dohol sell ilave yapalım. Kozaa 8,20 gelirse sell basalım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Rica ederim sizede kolay gelsin
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alt yorum geçerliliğini koruyor 93700 e dikkat
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bende parça alım yaptım hocam ben toparlanacağını düşünüyorum 16,60 Altın a sarkma yaparsa stoplarım
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()evet petkim hocam
birbardakcay_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1,10 ve 1,05 Altın a sarkmadığı sürece problem olmaz diye düşünüyorum 1,10 ilk stop noktası 1,05 ikinci stop noktası kırılımda 0,95 ler gündemde olur 1,10 üstünde kaldıkça yukarı hareketler gözlemlenir
Yeni28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam arçelik benim son yaptığı 21-22 denemeleri ile ikili tepe yaptı ve bence yükselişini sonlandırdı kademe kademe düşüşe devam edecektir.14,40 stop seviyesi olmalı
wolbec4 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()3,18 benim dip hedefim vardı geldi sayılır 3,20 Altın a düşüşlerde ben toplamaya başlarım
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam selamlar buna benzer çıkışı bende bekliyorum hem viop hem bist üzerinden dün alımları yaptım düşerse de ilave yaparım. Emeğine sağlık
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)