Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bence değeri buralar değil ama burada tutuyorlar bence portfeyde bulunması gereken hisselerden bu rakamlarda alınır 22 izlenir kırlırsa bekletilir kırılmaz ise kar realize edilir
Yattara00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()11 e dokununca görürler hocam
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben alım yapmayı düşünmüyorum orta ve uzun vadede hedefim 3,5 viop sell kovalıyorum sabah 9,23 ile yapmıştım 8,50 de kapadım erken kapamışım ben bu hisseyin 5 Altın a gelmeden limseye alım önermem
Can42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()taban 7,36 hocam olabilirde 7,80 ni takip ediyorum
Karlito için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()koza alacağın olsun be 8,50 de kapattık seli arkadaş 7,80 den dön 8,20 selleyelim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hehee dedim bu çarpacak diye :))
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()kozaa bi düzeltme yap sonra düş bee bir sell daha girecektim sana :))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bende öyle diyorumda olmuyor kozaa sel sözde 6 da kapatacaktım ben kapadım 30-40 pip daha düştü :))
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()gelde parmakları durdur :)) kıpır kıpır hiç durmuyor
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()oraya gelmesin hocam sakat olur :)) gitsin yukarı 11 gibi sat işte :))
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben günlük işlem yapıyorum viopta uzun vade girmiyorum zaten ertesi güne işlemde taşımıyorum öyle olunca sakat durumlar oluşuyor
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()1,36 stop rakamım bakalım şansımı denedim sağolasın
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam benim takibimde olmayan bir hisse buradan tepki oluşup ikili tepe yapsa güzel olur çanak kulpta tamamlanmış olur güzel seviyeye gider lakin 10,45 önemli destek mali yapısını bilançosunu falan bilmiyorum
h_tekin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()orada doğrusun bakalım sıkıntı oluşturursa stop yaparım. kozaa 9,23 sel yapmıştım onu 70 pips ile kapadım
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dohol için ne düşünüyorsun onada sell bastım ama
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()4,24 dü aşarsa da sen ekle hocam 10-20 pips verir sana
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()ben 4,20 ile aldım hocam bence 3,85e dokunarak sinyali çakmış 4,50 üstünde satarım hesabı yapıyorum
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()viop üzerinde şişe aldım hocam bakalım ne olacak
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam grafiği bana göre düşüş gösteriyor ben 5,50 den 9,50 hedef ile aldım satmıştım 9,50 üstüne bile ihtimal vermemiştim ama ötv indirimi falan bu seviyelere getirdi 11 e dokunurmu bilmiyorum ama dokunursa sert satışa hazırlanıyor gibi
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben vestele güvenemiyorum 6-7 ler gelse bende düşünüyorum ama buralar nedense beni korkutuyor 11 hedef gelirse bence tutma
Professor için cevaplandı (yorumu göster)