Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam hafta sonu kapanışını görelim pazartesi alalım ben pazartesiyi bekliyorum
Zolhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam borsaya şuan girmek doğrumu 6 ay kadar bekleyebileceğim hisse dediniz bende petkimi takip edin dedim ama sonrasında 80 den 40 a düştüm dediniz. Petkim alınır uzun vadede kar verir. diğer taraf için hamle yapmayın demek istedim
Zolhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()illaki dönecek hocam ama uzun vadeli olacak bu dönüşü
Zolhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()borsa sadece bist değil dünya genelinde ayı piyasası başladı hocam geçen senede çok söyledim
Zolhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam panik olacak bir şey yok ihtiyacınız yoksa bekleyin başka hamle yapmayın virüs ortadan kalktığında zararınız kara döner. Ama kenardakini işe dahil ederseniz bu panik havada oda 100 den 50 ye düşer
Zolhan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bazı hisseler endekse göre hareket etmiyor hocam bu kağıt endeks geçen sene 80 lerde iken 2,80 di :)
Yusufcum® için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@Zolhan petkimi takip edin
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()thy temettü verse ne olur hocam 2 yıldır milleti perişan etti petkim güzel temettü verir oda güzel alım seviyelerine doğru gidiyor
Tuneman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam bir dönem takibimde idi ama spek yükseliş yaptı bence bu hisseye buralarda bulaşılmaz 4,50 ilk alım yapılır
Yusufcum® için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: garan

garan ben çok daha dip seviyeler bekliyorum bu düşüşten bence daha nasibini almadı
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()eyvallah hocam uzun vade sabırlı olan güzel karla çıkacak kötünün kötüsüde var hazırlıklı olmak lazım. aklı selim yorum yapan herkesin emeklerine sağlık
Mustafakaradeniz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: thy bulaşmayın sahte yükseliş dedim 6 bizim

dediğim
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: bist haftalık grafik uzun vade hedefidir

1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Özür dilerim bu açıdan haklısınız lakin 110-120 gördüğünden buyana söylemim 60-70 bin gelecek olması idi elinde hisse olanların zaten panik yapmasına gerek yok bekletecekler Başka çaresi kalmadı lakin Yeni alim niyetinde olanları engellemeyi amacım Birde kredi işlem acanlarin işlemlerini kapatması lazım yoksa zarar boyutu onlar için çok daha vahim olacaktır.
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Viop garan tskb dohol sell poz açıldı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Ihtimali varmı sizce
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Toplantı bitene kadar yukarı giden bist sonra çakılacaktır
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam yanilan ben olayım inşallah ama virüs işin bahanesi dünya genelinde borsaya operasyon çekiyorlar dünya üzerinde ekonomik darbe yapıyorlar. Bu gün aldıkları karar değil ekonomi savaşları ne zaman başladı ve kim başladıysa ise o zaman aldıkları karar ama hesaba katmadiklari bir Şey var bu işi planlayanlarin kontrolunden de çıkacak
KadirBey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Evet hocam Yarın yeşil olur sonra düşüş devam eder
KadirBey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()dolar a bağlı hiç bir ürünü almam dolar çok yüksek
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)