Üye adı:BOZUK_SAAT
Kayıt tarihi:17 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9272
Üye puanı:1690
Takipçileri:430
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bilgisayar hizmetleri
Yaşadığı yer:Ankara
TAHMİN : Bazı verilere dayanarak varılan kanı... kesin emin olunmayan, öne sürülen...
Kişisel yapılan yorumlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Sadece tahmindir.
Bu işin ne okulunu okudum nede eğitimini aldım kendi çapımda küçük yatırımcıyım amatörce al- sat yapıyorum.
UZUN VADECİYİM GÜNLÜK AL SATÇILAR BENİ TAKİP ETMESİN
İşlerim dolayısıyla yorum yapamıyorum. Fikir almak isteyen olursa cevap yazmaya çalışırım.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Bu ayılar borsalara çöktü kalkmayada niyeti yok kalkması için sebep varmı bence yok virüs bulunmadik nimet oldu iliğine kadar somurecekler milletin
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Hocam bence 1.13 dip rakamı görünüyor virüs devam ederse bu seviyeye gider 1.10-20 bandında alın uzun vade tutun
Esrgl için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()alıp sattığımı mutlaka yazarım hocam problem yok
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam sizinle sanırım 2019 yazın görüşmüştük 6-8 bandına mutlaka gidecek satın bekleyin demiş olmam lazım şimdi biraz daha bekleyin iki seçeneği var ya buradan tepki alıp sert yükselişe geçecek yada 1,50 den tepki alacak virüs çinde başladı ise oradan düzelmeye başlıyacak çin ortaklı banka olduğu içinde ilk önce ıcbct toparlanır düşüncesindeyim ama uzun vadede mutlak kar verecek hisse
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam ben şuan elimde hiç bir hisse yok hafta sonu kapanışını görüp pazartesi parça alımlara başlıycam petkim ıcbct thy öncelik vereceğim hisseler aldığımda burada mutlaka yazarım. aceleye gerek yok alırken de satarken de sabırlı olalım hafta sonunu 60 binde kapatırsak ben pazartesi yüklü alırım ama 80 üstü kalırsa küçük parçalar halinde alırım
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()estafurullah hocam bizlerde yanılıyoruz algı operasyonu öyle bir yapılıyor ki ustayım diyen bile çarpılıyor ama 1 yıl bekleyip tekrar çarpılmanıza çok üzüldüm füreya beni eskiden tanır burada bayağıdır yazmıyordum yazın tekrar yazmaya başladım 80 sonrası 110 ben satar beklerim dedim kayboldum şimdi beklediğim hedeflere doğru geldik tekrar alıma başlıycam bazıları burasını dip sanıyor ama malesef değil yazdığımızda da yanlış anlaşılıyoruz sağlık olsun inşallah tez zamanda karla çıkarsınız.
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()valla yazık oluyor belki bizlerde etkiliyoruz insanları ama 1,30 dan 3 görmüş 120 endeks sonrası millete yine 140-150 gazı verildi sonuç ortada :( öğrendiğim tek kar gördümü kaç arkana bakma bile yapması zor ama zararsız olanı bu yöntem
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam 3 gördü kar bile vermiş neden kaçmadınız hisse işi hedef belirlenir geldiğinde satılır ben öyle yapıyorum üstüne uçacak kaçacağına bakmıyorum 2021 mart gibi 3-3,5 üstüne gider
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #19193336 Grafik detay ve yorumları

ıcbct hangisine oynamak isterseniz oynayın uzun vadede güzel kazandırır
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()çok iyi takibimde bildiğim hisse rahipte ayrı çarptı virüste ayrı çarptı
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()@füreya_ hdfgs biz 1,20 alın 3 den satın demişizdir 3 den alın dememişizdir :) takma söylenenleri üzüm yemek başka bir şey yemesini bilene tabi ki
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sell pozlar karla kapatıldı
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()bak ben cahil bilgimle %0 dayım :) düşecek didin niye aldın derler :))
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()Konu: #19190889 Grafik detay ve yorumları

hocam endeksle bir süre uyumlu gider ama çarpacağı zaman uyumu bozar nitekim şuan endekse ayak uydurmamış endeks çıkarken düşüşe geçecek.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()rahip dönemlerinde ersu alıp karla satmışız bu sene 0,87 den 4,50 ye gitmiş petkim mi zarar yazacak :)
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()füreya 2,60 normal şartlar olsa 1,50 ye bakmaz direk alırdım ama pazartesi küçük parça alım yapacağım. Zaten bu alımlarım 1-2 yıl uzun vadeli olacak
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()hocam endekse niye takılıyorsunuz bende onu anlamadım endeks kaç olursa olsun 4,50 görmeden ben almam yada bulaşmam hisse isterse 50 ye gitsin. Endeks 120 bin olsun 40 bin olsun fark etmez ki
Yusufcum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()buralardan tepki gelirse 99 da durur geri düşüş başlar tepki gelmesi içinde farklı açıklamalar gerekir. Reisin açıklamasında da netlik yoktu akşam başka açıklama gelir mi ona bakmak lazım
KadirBey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()sıra ona da gelecektir ortalık düzeldiğinde ondan kaçarlar dip yapmış hisseye girerler
Yusufcum® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BOZUK_SAAT yorumu ()3 Altın da gördüğümde alırım
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)