Üye adı:BORA_27
Kayıt tarihi:19 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3425
Üye puanı:930
Takipçileri:92
Takip edilen:35
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()aynen, biraz yavaş gidelim bence hızlı koşan atın b*ku seyrek düşermiş derler
serkansah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()uzaya 4 şeritli yol yapacağız
serkansah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Konu: fasfakiriz hemde ne fasfakir. :)))
80 milyonun % kaçı tatile gidebiliyor ben memurun bu sene gidemedim mesela ? nasıl olacak?
sadettiin88 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Konu: fasfakiriz hemde ne fasfakir. :)))
bayramda memlekete gitmeyi zenginlik olarak mı görüyorsunuz ? :)
sadettiin88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Konu: fasfakiriz hemde ne fasfakir. :)))
fakirlerin vebali üzerine olsun o zaman
Kılıçoğlu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Nasıl Eğleniyor muyuz ? 19 geliyor mu 19 ? avrupa da bizi kıskanacak mı ? @BORA_27
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()sen s*yonist misin sen mas*n musun bunlar hep amerikanın oyunları :) @BORA_27
bilge_adam1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()bilmeyerek değil bilerek yapılıyor, deneme değil, bile isteye yapılıyor görmüyor musunuz ? @BORA_27
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()19 geliyor mu ne :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Güvercin mi daha ne olsun birden 650 puan yaptılar %8.5 dan %15 e geldi gayette sert bir artış yaptılar, mesele şu ki dolar ın hakkı zaten 25 di ve olması gereken oldu daha önce 23 de kalması tamamen sunniydi,
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Nasıl Eğleniyor muyuz ? 19 cuları göremiyorum
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()anlamadığınız şey şu dolar ın hakkı zaten 25 üzeriydi 23 lerde suni olarak tutuluyordu ve asgari ücret açıklanıp bakın asgari ücreti 480 dolar yaptık demek için, sonra baskıyı kaldırdılar dolar olması gereken yere doğru gidiyor. bu mill*eti kand*rmak bu kadar kolay olmamalı @BORA_27
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()görmesi bilene ters köşe değil göstere göstere yaptılar, asgari ücret neden faiz kararından önce açıklandı sanıyorsunuz?
Muhsin_Başkan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()gelirler 30 olsun 25 olacak derler.
tek_yol_devrim için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Nasıl eğleniyor muyuz ? TL'de kalanlar arkasından bakıyor mu?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için BORA_27 yorumu ()Merhaba Hocam, Faiz indirimi dövizi arttırdığı gibi faiz artışının ise dövizi düşürmesi gerekmez mi ? yeterince bilmiyorum bu konuyu faiz ve döviz ilişkisi tam olarak nasıl oluyor ? @BORA_27
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()bizi böyle yaşamaya layık gördüğünüz için, hayatta kalmak yetiyor size göre, tek kişi çalışmak yetmez 2 kişi çalış, siz kimsiniz ? kimden yanasınız ? birileri garibanca yaşarken birileri neden zevki sefa içinde yaşıyor hiç düşündünüz mü ? düşünmezsiniz, siz anca m*llete sus ses çıkarma şükret yeme içme gezme dersiniz, evine meyve alamayanların evine et alamayanların, geçim sıkıntısı yüzünden int*har edenlerin kendini yak*nların Ahı üzerinize olsun. @BORA_27
papatyalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()yalana yalan denir başka ne denir ? yalan söylüyorsun kötü kelimeler kullanmak istemiyorum ama sizi başka bir türlü tarif edemiyorum
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Allaha havale ediyorum en iyisini O biliyor sizi bildiği gibi yapsın Aminnn @BORA_27
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()hayatta kalmak senin için yeterli ise ve bize bunu layık görüyorsan sözüm senin içinde geçerli, garibanların vebali üzerinize olsun Aminnn @BORA_27
DaşmıYiyelim için cevaplandı (yorumu göster)