Üye adı:BORA_27
Kayıt tarihi:19 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3425
Üye puanı:930
Takipçileri:92
Takip edilen:35
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Euro için BORA_27 yorumu ()Malesef ben de eğlenemiyorum çünkü benim de milyon dolar larım yok ki dolar alalım ev alalım arazi alalım araba alalım ama yok malesef ben de garibanım enflasyon karşısında eziliyorum yapacak bir şey yok malesef halkımız bize bunu reva gördü kurunun yanında yaş olarak bizlerde yanıyoruz. @BORA_27
ÇaKır08 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için BORA_27 yorumu ()Nasıl Eğleniyor muyuz?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()kardeşim görüyorsun yükseliş devam ediyor ve daha da devam edecek gibi duruyor, dolar zaten çok ucuz kalmıştı, malum s*çimden önce doları baskılamışlardı şimdi artık atı alan üsküdarı geçtiği için doları tutmaya gerek yok bir sonraki s*çime kadar ! @BORA_27
Alper37 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()işine gelmeyen takip etmez, ben kendisini 3 senedir takip ederim, çok faydasını gördüm Allah razı olsun kendisinden çok şey de öğrendim
Slayer58 için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()ne alakası var bütün samimiyetimle söylüyorum @celik2119 hocamı eskiden beri tanırım ve bilirim hem de hemşehrim olur kendisi övgüyü ve saygıyı fazlası ile hak ediyor.
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Hocam iyi ki varsınız, Sizin gibi akıl ve bilime önem veren saygıdeğer insanlara çok ihtiyacımız var. Saygı ve Sevgilerimle
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Altın, gümüş alınca dövize yatırım yapmamış mı oluyorsun ? :) altın ve gümüş'de dövizin etkisinde oluduğunu biliyorsundur umarım ayrıca aldığın arsa arazi 1 ken 10 olduğunda sence neden oluyor ? TL değer kaybettiği için olabilir mi ? senin yaptığın yatırımlar helal ama dövize yatırım yapmak yanlış mı ? @BORA_27
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()bu yükselen enflasyon ve döviz karşısında halkın kendisini korumaya çalışması en doğal hakkıdır. bu ülkede kredi çekip bebek bezi alanlar var neden ? 1 paketi 30 lira 40 lira olan bebek bezi 150 liraya kadar çıkmış durumda, A'dan Z'ye herşey 3 4 katına çıkarken vatandaş ne yapsın eli kolu bağlı otursun enflasyon karşısında dahada mı ezilsin?
istifaediyorum için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()bu durumu düzeltecek olan halk değildir, neden d*vlet var ? neden h*kümet var ? neden bak*nlıklar var ? biz bunları neden seçtik yönet*me getirdik ? bunlar ne iş yaparlar?
ozkancinar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Çok olan bir şey değersizdir, değersizdir ki çok basılır, değerli olsaydı çok basılmaya gerek kalmazdı, birazcık mantığını kullan Allah için. Neden çok basılıyor ? Hazineden milyarlarca lira KKM hesaplarına faiz ödeniyor.
murgo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Bir grup var aman h*kümete laf gelmesi aman h*kümete zarar gelmesin diye akla ziyan açıklamalar yapıyorlar, kardeşim hatalar ortada yapılan yanlışlar ortada başarısızlık ortada kafanızı deve kuşu gibi kuşa gömmekle olmuyor bu işler... @BORA_27
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Neden vatandaş eline geçen her kuruşa döviz alıyor ? NEden ? bunu birazcık düşünmeni tavsiye ederim, yoksa sen maaşını dolar la mı alıyorsun?
AG_04 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Bırak yurt dışını, yurt içinde Tatil planlayamıyoruz.
halilll için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Nasıl Eğleniyor muyuz?
0BeğenmedimŞikayet
Euro için BORA_27 yorumu ()yolculuğa mı çıkmış geldi bile :)
Bjk_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için BORA_27 yorumu ()Nasıl Eğleniyor muyuz?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()millet hoşuna gittiğini 28 mayısta gösterdi, demekki hoşuna gidiyormuş daha da gitsin inşAllah
meanusd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Konu: FIBA dolar TL makas

FIBA dolar TL makas
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Fibabank alış 21,17 satış 21,37 20 kuruş fark var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()tam aksi yükselecek demektir. dolar alışının önü açıldı, daha önce makaslar çok yüksek olduğu için dolar alınmıyordu, şimdi ise o baskı kalktığı için daha çok dolar alınacak görüldüğü gibi dolar 21,25 TL oldu ve görünen O ki daha da yükselecek ytd. @BORA_27
Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)