Üye adı:BORA_27
Kayıt tarihi:19 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3425
Üye puanı:930
Takipçileri:92
Takip edilen:35
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()nas var nas ! aman dikkat edin d*n *man elden gitmesin
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()yüksek bir faiz artışı daha gelirse %40 gibi bir faiz borsayı kötü etkilemez mi hocam ? @BORA_27
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()anladım hocam çok sağolun değerli bilgileriniz için.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()7,06 seviyesinden maliyetlendim hocam, henüz yeni aldım, biraz beklesem zarardan çıkamaz mıyım?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Merhaba hocam QUAGR hissesi hakkında ne düşünüyorsunuz ? düşüş derinleşir mi yoksa yükselişe geçer mi az bir zararım var beklemek doğru olur mu ? saygılar. @BORA_27
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Hocam merhaba iyi günler iyi haftalar dilerim. Piyasa hakkında genel yorumunuzu merak ediyorum, Borsa endeksi yükselişine devam eder mi ? yatırım için borsada devam etmeli miyiz ? genel gidişat hakkında yorum yapar mısınız ? saygılar. @BORA_27
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Hocam merhaba iyi günler iyi haftalar dilerim. Piyasa hakkında genel yorumunuzu merak ediyorum, Borsa endeksi yükselişine devam eder mi ? yatırım için borsada devam etmeli miyiz ? genel gidişat hakkında yorum yapar mısınız ? saygılar.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Hocam Hektaş ve Kozal yorumlar mısınız ? kısa ve uzun vade hedefleri nelerdir ? saygılar.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()bu seviyeyi neye göre belirleyebiliriz ki ? bazen bir hedef koyuyoruz çıkıyoruz sonra arkasından bakıyoruz çıkıp gidiyor. grafik bilgim olmadığı için malesef, bazen doğru karar veremiyorum çıkış konusunda @BORA_27
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()sağolun hocam
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Hocam merhaba, elimde az bir nakit var kısa vade için önerebileceğiniz hisse var mı?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()ekonomi nasihat ile düzelmez.
MBY02 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()Kuran ve Nas ne diyordu?
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için BORA_27 yorumu ()250 hayırlı olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()hocam yanlış anlamayın ama sizi anlamakta zorlanıyorum, kront işleme giriş için uygun demiştiniz şimdi yüksek dib yapacak diyorsunuz, ben yanlış anlıyorum galiba, giriş için uygun dediğinizde girdim işleme 29,10 dan maliyetlendim, şuan zarardayım. @BORA_27
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()teşekkür ederim hocam
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Merhaba hocam iyi günler, Kront manas egepo obase ve zoren yorumlayabilir misiniz ? son durum nedir hedefleri nedir ? kront için dünkü kapanıştan sonra bakalım demiştiniz.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()bundan sonrası için ne diyebiliriz hocam?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()Kront tavana giderken birden tabana döndü hocam bir yanlışlık mı var acaba ? @BORA_27
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için BORA_27 yorumu ()tabiki hocam ben size yazmadan önce geçmiş yorumlarınızı okuyorum güncel durumu merak etmiştim, sizi yeni takip ediyorum yeni tanıyorum o yüzden acemiliğim için kusura bakmayın, obase şuan 23,80 , 22.78 21.11 aralığından dönebilir derken bu değerlere mi geri döner demek istediniz ? @BORA_27
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)