Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:664. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Aylık 200 bin getirisi olacak sana ama enflasyondan seni koruyamayacak. Sen yine de en az 50-100 bin arası içeri gireceksin. Bunu aylık bazda hissetmezsin 3-6 aylık bazda bir anda hissedersin. Paranın eridiğini gördüğünde ise iş işten geçmiş olacaktır. Nakitin canı kanı enflasyondan Puan üstte gitmesidir. Bu ya ticaretle olur ya bir al sat ile olur veyahut bir taşınmaz yatırımı ile olur. Bunların dışında mevduatta paran erir bitti.
Gold024 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()3 aylık enflasyon artış hızına göre karmı yazıyor zararmı önemli olan o usta. Zarar yazıyorsa sepetiyle küfesiyle uğraşma kısmını gözden geçirmek lazım. Bu aralar sepetlerin çoğu delik.
Kim_7_Kedimi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()İşte kardeş sen belli ki bu işlerde yeni olduğun için anlayamıyorsun mevzuyu faiz artışı demek ile yeterli faiz artışı demek arasında bir fark vardır. Sen bu işlerden anlamadığın için yeterli faiz artışı kısmına değil faiz artışı kısmına odaklanmışsın :) Sorun değil öğreneceksin kardeş senin de kafana vura vura öğreteceklerdir bu sistem böyle çalışıyor sonra eline sazı alıp çalmaya başlarsın fed faizin artıyor da Altın yine de neden çıkıyor türküsünü söylersin :))) Bana laf anlatmana gerek yok zaten ben senden daha fazla bilgiliyim emin olabilirsin kardeş )
Saraylıo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Faiz yükselse de altın yine yükselir sen belli ki bu işleri yeni takip ediyorsun maziden haberin yok. Altın bir enflasyon aracıdır faiz artışı yeterli olmadığı sürece altını frenleyemez. Bence sen TL de kal başkan paran enflasyondan korunsun biliyorsun bu işleri.
Saraylıo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Aha akıllı birisi konuştu vallahi :)))
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()altın manipülasyon aracı haline geldi fed faiz artıracak hikayesi ile milleti satışa zorluyorlar sonra fed faiz artırsada yükselecek ve çoğu kişi de apışıp kalacak. Bu hikayeleri ben çok izledim.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Kardeş fed in faiz artırma mevzusu da hikaye o bu işi yönetenlerin bahanesidir. Bu işin direksiyonu kimlerin elinde ise ona göre hikaye uyduruyorlar. 1 günde ortada birşey yokken ons Altın 4500 den 5500 e çıktı sen ne fed inden fod undan bahsediyorsun geç ya o işleri :)))
Saraylıo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()altın dan kimin yüzü gülmüş ki senin ki de gülsün.
Utku34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Gel gel kardeş bir sen eksiktin sende gel paranı kaptır bizim gibi sonra için rahat etsin :)))
Utku34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Vala reyis şu ortam da sepette yapsan küfe de yapsan boş iş her şekilde batmak kaçınılmaz. Herşey batıyor :)))
Kim_7_Kedimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bu üst akıl oyuncular tarafından biz küçük yatırımcılara özel olarak icat edilmiş olan bir algoritma var o şuanda devre ve çalışıyor. Ne kadar çok kımıldarsan o kadar ters köşe yapıyor. Burada yıldızlısından yıldızsızına o algoritmaya yakalanmayan tokatlanmayan kimse kalmamıştır.
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, Altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bu yıl Altın ve gümüşten bir halt olmayacağını çoğu kişi söyledi. Seneye de ne olur bilinmez. 4500 onstan 1 gün de 5500 onsa getiren üst akıl bunun içinde bir alavere dalavere çevir miştir illaki..
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Şuan ne çıkıyor ne düşüyor bezdirme algoritması devreye alınmış çalışıyor. Sabredemeyen trenden atlayacak kalanlar malı götürecek ama ne zaman götürür sürpriz..
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Çıkan satılır düşen alınır bunu unutmayalım arkadaşlar.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Maalesef Altın artık birikim aracı olmaya da değmez tamamen manipülasyon aracı haline geldi. Altın eskiden benim gözümde kıymetli bir metaldi ama artık çöpten bir farkı yok. Birikim amaçlı eskiden gönül rahatlığı ile alınabiliyordu şimdi ise tamamen karanlık bir çukur gibi..
mentino46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bu yıl sabır yılı sabredemeyen bu işlere girmemeli.
silverdin1987 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Manipülasyon işleri işte balinalar bu sahada kumar oynuyorlar işi bilmeyenin malını elinden kapıyorlar işin özeti o. Bu seve seve çıkacak düşmeyi biliyorsa çıkar sonra yine düşer sonra yine çıkar bu paradoks devam eder gider klasik hamleler.
silverdin1987 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Dünya çapında fiyatlanan bir Altın için hiç kimse kesin ve net şekilde konuşamaz. Bugün altın dibi görüyorsa yarın zirveyi göremez diye kimse söyleyemez. Herşey sürpriz her an herşey olabilir ters köşe olmak her zaman aklın bir kenarında tutulmalıdır.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Memişin söylediği tek güvenilir %100 olmasa da doğru görünen açıklama şu ki - > 2026 yılı para kazanma değil elindekini kaptırmama yılı olacak..
500deolur600de için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Senin 4 ay önceki yorumlarına baktım 2026 yılı Altın için kazanç yılı olacak demişsin şimdi de 2 yıl bekletecek demişsin. Senin yelkeni ne tarafa çevir diğin belli değil aslan. Milleti etkilemeye çalışarak ne yapmaya çalışıyorsun söyle bakalım.
İrishc için cevaplandı (yorumu göster)