Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:664. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bro senin profilinde niye başarısız yazıyor şunu başarılı hale getirsene.
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Memişten bu zamana kadar duyduğum tek doğru cümle şu oldu bu yıl elindekini koruma yılı para kazanma yılı değil. Bu konuda doğru söylüyor ama diğer konularda memişin söylediğinin tersini yapmak gerekiyor hepsinde patlıyor hiç biri tutmuyor :)))
https://yorum. altin.in/tum/gram- altin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Memişten bu zamana kadar duyduğum tek doğru cümle şu oldu gerisi bu yıl elindekini koruma yılı para kazanma yılı değil. Bu konuda doğru söylüyor ama diğer konularda memişin söylediğinin tersini yapmak gerekiyor hepsinde patlıyor çünkü :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Panik yapıp bozduranlar malını balinalara kaptırdı geçmiş olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Teşekkür ederim artık altını n yeni adı güvensiz liman.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Altın bir zamanlar güvenli limandı, birikim aracıydı. Bunu gören balinalar buraya çöktüler ve altını manipüle ederek köpüklü bir hale getirdiler. Şimdi fırtına var gemisini kim iyi yönetirse o kazanacak.
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()İyi manipülasyon dönüyor elinizdekini kaptırmayın.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sistemi iyi bozdular bu oynaklığın yükselişi artık 3-5-10 liralar ile olmaz. 30-40-50 liralar bir anda potaya girer.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()altın ve gümüşteki bu düşüşlerin yükseliş dalgası çok sert olacak. Gümüşte artık bir anda 30-40 lira yükselişlerine hazırlıklı olun.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()2026 yılı terso yılı kurnaz olanlar kazanacak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Evet tamamen değişken bir ortam.
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()İnşallah cümlemizin dileği gerçekleşir. Sizde en kısa zamanda evinizi alırsınız.
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()trade yapan arkadaşlar 1 lira karla satıp 2 k kar etmek bence aldığınız strese değmez. Trade dedinmi etin güzel biftek kısmını yemeye benzer bir seferde şöyle en az 15-20 bin yada 20-30 bin arası bir para kaldırabiliyorsanız bu yaptığınız tradeye değer. Biftekli trade bu olur gerisi kılçıkla uğraşmaya benziyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()2 bin lira için stres almaya değmez
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()İnşallah güzel bir yükseliş olur hepimizin ihtiyacı var gerçekten. Uzun zaman oldu artık yıpratmaya başladı. Uygun yükseliş seviyesine gelince ben tüm emtialardan çıkış yapacağım bundan sonra benim yatırım stratejim taşınmaz üzerine olacak. Akarı kokarı terste bırakma riski yok. Tertemiz yatırım aracı bu işler artık kumara döndü.
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()o bence çok riskli bir hamle bir anda 118 lere gelirse geçmiş olsun.
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()ben sepetçiyim ya her telden emtia var bende gümüşte de arada trade yapmaya çalışıyoruz işte. Bazen terso yakalanıyoruz sonra karı alıp çıkıyorum 2 ileri 1 geri gidip duruyoruz.
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Vala bu işlerin hayrı mayrıda kalmadı ya bakalım. Bu yıl gerçekten berbat bir yıl oldu. Bundan sonra gidip taş alırım parayı taşa bağlarım Altın a gümüşe bağlamam :)))
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()şuan bir haber bekliyor ya çakılacak ya da 5-10 lira üzerine koyacak.
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Ben burada kimsenin para kazandığını düşünmüyorum şuanda çoğu batmış durumda çaktırmıyorlar. Trade yaptım diyenlerinde hesabını yaptım onlarda 3-5 al sat yapıp sonra yakayı eksiye kaptırdılar terste bekliyorlar. Bu piyasa en kurnaz adamı bile çarpıyor kasa kazanıyor.
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)