Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:664. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Y kuşağı oluyorlar. Z kuşağı ile kuşak çatışması yaşayan kuşak oluyor.
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: ons altın
Çok teşekkür ederim lakin hoca değilim. Size de sevdiklerinizle mutlu huzurlu haftasonu diliyorum.
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: ons altın
Aynen ama kademeli alım yapmak önemli. Çünkü düşüşün, düşüşünün düşüşü oluyor. En azından alımı bu şekilde kademeli ortalamaya vurarak minimum dibi bulmak lazım. Böylece alınan ilk parça da aşağılardan maliyetlenmiş oluyor. Ben parçalı alımları toplayıp ortalamaya maliyete vuruyorum duruma göre kademeli çıkıyorum. Diğer türlü bunu burdan aldım şunu şurdan aldım takip etmekte kafa ütülüyor :)
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Haftaya gümüşte beklentim melankolik bir durum. 105 lira da gelebilir 110-115 arası da takılabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: ons altın
:))) sağlık olsun tabanvaydan iyidir yine dolmuş :=) gümüş bu doldur boşalt yapmadan huzur vermez. Doldurduğunda inmesini bilene kebap parasıda bırakmayı bilir araba parasıda. Düşerken alınan gümüşün tersi azdır keyfi çoktur. Çıkarken satması çok tatlı oluyor.
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: ons altın
Ama ben demiştim 130 psikolojik sınır bu gümüş burayı kıramazsa ferrariden iner dolmuşa biner demiştim :)
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bu gümüş bana öyle bir ders oldu ki yükseldiğinde isterse beni milyoner edeceğini bileyim yine almam yine almam 127 lere geldiğinde satıp yakamı kurtarmıştım topuklayıp kaçtım çok şükür akıllılık yaptık şimdi dipten tekrar toplayabiliyoruz yoksa ayvayı yemiştik terso olacaktık ula gümüş yükseldiğinde seni elimde zerre tutmam acımam satarım düştüğünde de kafama yatan yerlerden parçalı alırım ancak bu şekilde kazandırıyorsun namıssız gümüş :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()En güzel yorum buydu işte Altın yatırım değil birikim aracıdır.
Güven_gitti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: böyle deneyelim
Yok siz doğrusunu yapıyorsunuzdur o kadar takipçiniz var
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()108-115 arası kademeli alınabilir diye düşünüyorum.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: böyle deneyelim
Hayır doğru değil yükselen mal alınmaz satılır yükselen malın düzeltmelerinde alım düşünülebilir yoksa terste kalınır.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Gerçek yükseliş hürmüz olayı sonuçlanmadığı sürece ben başlayacağını düşünmüyorum. Bu yıl bu şekilde devam ederse 2 ileri 1 geri yıl sonunu kapatırız.
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Vala öyle gümüşün sağı solu belli olmaz tabi şu aralar 105-130 aralığında yaklaşık 25 liralık bir al sat koridoru oluşturmuş durumda. Gümüşte Benim stratejim oldukça basit. Yüselişlerde kesinlikle almam doğrudan satış pozisyonunu izlerim. Yükselişin bitip düzeltme yapacağı seviyeyi beklerim sonrasında kademeli alım yaparak en dip ortalamayı tutturmaya çalışırım bu şekilde kafam rahat oluyor. Yoksa yükselen dolmuşa bindiğimde son durakta kalmak kaçınılmaz oluyor o stresi de hiç çekemem isterse gümüş fizana gitsin :))
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Eyvallah kardeşim sanada bol kazançlar dilerim :)
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sen işini bilirsin kral
Silver_gr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Baya uzun vadeci oldular o zaman :)
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()hani o 127-128 lerden ekleme yapanlar nerdeler :)
Gizlisaklı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Gördünüzmü 3 gün önce gümüş 130 u kıramazsa geri çekilir demiştim ve oldu 117 lerinde Altın a indi.
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Selam dostlar bir gün önce 4880 ons kırılmaz ise geri çekilme gelebilir yazmıştım sanırım aynısı olmuş.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Analizlerinizi takip ediyorum da bizimde yolumuzu aydınlatabilirseniz güzel olurdu espiritüel bir yaklaşımla (can u help me pls) diyebiliriz buna :)
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)