Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:664. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Gümüşte Altın strateji, düştükçe doğru yerden parçalı alınır çıkan duruma göre parçalı veya tek kalemde satılır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Naptın kardeş gümüşten köşeyi dönemedin mi daha
Gümüşprensi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sizin grubun ismi nedir?
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bir ironi yapalım dedik olmadı adam kalpten gidiyordu :)))
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Neyse bu arada düşüşler başladı haydi dipten sıyıralım. :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Ya kardeş sen konuyu anlamamışsın ki kendi aklında kurmuşsun senaryoyu ama yanılmışsın. Altın stratejist'in ben sürekli bilgisine danışırım bileyim veya bilmeyeyim önemli değildir. Sen oradaki ironiyi anlamamışsın gümüş verilerden uzakta da hareket ediyor köpüğü basanların keyfine göre iniyor çıkıyor veriler iyi gelse de gümüş yine çakılabilir diyorum, neden? Çünkü gümüşe bu köpüğü basanlar insanları ters köşe yapıyor. Tek tek anlattırdın ya helal olsun.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Gerçekten de sıkıntılı birisi. Hayalet olup aramızdan uçsun o zaman :))) Adam ironiyi anlayacak kapasite de değil.. Bu IQ ile buralarda takılıyor işte.
ismtocll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sana soru sorduğum için Hayalet adam beni engelledi :)))
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Gümüş çakılmaya başlıyor alım fırsatı kollayanlar tetikte olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Usta şimdi veriler 2,4 geldi beklenti yönü de 2,4 gümüş ne olur sence?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Verile 2,4 geldi bekleti doğrultusunda geldi.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()İşte ters köşe yapıyorlar usta gümüşte köpük var biliyorsun.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Enflasyon verileri iyi gelecek gümüş çakılacak.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Yükselen gümüşe girmek çok can yakar.
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Büyük parası olanların keyfine göre gümüş inip çıkıyor o keyfi iyi gözlemleyip alım satım yapan kenara birşeyler atar yoksa herkes terste kalmaya mahkum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: #34761564 Grafik detay ve yorumları
Şu ortamda grafikler işe yaramaz tamamen hislere göre alım satım yapmak lazım :)))
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Al sat yapın ya da al yat yapın.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Ne doğru bir açıklama.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Valla ya adını bir de broker koymuş bir tane hayırlı işe yarar mesajını görmedim engeli basınca pabucumun brokerına bir keyfim yerine geldi ki sorma bro :)))
tenekecanavari2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()o broker bozuntusunu ben engelledim 100 tane mesaj atıyor 100'ü de goy goy makara kukara senmisin öyle yapan dedim engeli bastım ona çok şükür zırvalıklarını görmüyorum :)))
Cerenselim için cevaplandı (yorumu göster)