Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:665. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()usta çünkü abd nin resmi bir açıklaması yoktu dolaylı yoldan haber ajansları algı yapıyordu. Zaten piyasalar trump'a hiç güvenmiyor her an ters köşe yapan birisi bu yüzden trump olduğu sürece Altın çıkacak gümüşte onu takip edecek diye düşünüyorum.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()abd/iran haberleri eğer olumlu gelseydi gümüş 50-55 onsu rahat görürdü. Abd/İran gerilimi tırmanınca gümüş Altın ons odaklı kaldığı yerden devam etmeye başladı.
Birbir16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Niye ters yapsın hocam ben günlerdir hafiye gibi bu gri tenekenin ensesindeyim tüm adımlarını takip ediyorum. Şuanda jeopolitik haberlere gebe şekilde ilerliyor sadece. Abd/İran muhabbeti alevlendirdi o bitse abd grönland mevzusunu açar ya da çin mevzusunu açar bu teneke 160-170 leri tekrar seve seve görmek zorunda. Al sat yaptıkça zarar ettim keşke alıp atsaydım kenara boşu boşuna strese girdik üstüne de kardan zarar ettik bir sürü.
Mulayimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Haydi gri teneke Altın ons fişeğe geçti sıra sende gelsin 130-135 ler artık.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()altın ons yükselişi gayet normal gidiyor beklenilen şekilde ilerliyor abd/iran haberlerine göre volatilite oluşacaktır.
https://yorum. altin.in/tum/gram- altin
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()altın ons yükselişi gayet normal gidiyor beklenilen şekilde ilerliyor ab/iran haberlerine göre volatilite oluşacaktır.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Arkadaşlar gaplı böyle açmaz gaplı en az 5-10 lira üzerine koyarak açar gaplı açmadı normal açtı.
Ahmetsaim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Suriler bile bazılarından daha güzel türkçe konuşuyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()teşekkürler
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()23 şubatta tatilleri bitiyor diye biliyorum.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Pazartesi günü Çin piyasası açılınca Gümüş 118-125 arası gaplı açar diyenler varmı?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Arkadaşlar çinlilerin kurban bayramı bitince gümüş 120 yi görürmü sizce?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()vay tırrıka bak :))
Gümüşprensi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()teşekkürler
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()100 kiloya kadar alırız kardeş ne kadar var sende.
Gümüşprensi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()usta dün gece 102 den aldığımı kaçtan şutlayayım. Abd nin açılmasını bekleyelimmi?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()100 den sen bana satsana kardeş
Gümüşprensi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Dün gece 102 yi görünce 95 gelecek diye bekledim cesaret edipte 30 kilo giremedim 10 kilo kademeli girdim. %30 karla satış yapacağız artık.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Dün gece 102 den alınan 10 kilo gümüşü kaçtan satayım arkadaşlar öneriniz nedir?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Ben bilsem kendimi zengin ederim size niye söyleyeyim.
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)