Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:666. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()ooo peki ne yapacaz üstat grafiksiz nasıl yolumuzu bulacağız bu işin sırrı nedir?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Ver üstat kulağıma fısılda şu mübarek sırrı da kimse duymasın sadece biz zengin olalım :)))
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Üstat grafiklerle aran nasıl gümüşün grafiğinin resmi nasıl sence karanlıkmı?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: #34659760 Grafik detay ve yorumları
Grafik için teşekkür ederiz.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Konu: #34659670 Grafik detay ve yorumları
Şöyle grafiklere hasret kaldık ya yıldızları takıpta geyik yapan uyuzlara sinir oluyorum. Elinize sağlık.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Buranın site adminleri uyuyormu yıldızlı geyik yapanları neden şutlamıyorlar. Burası fikir alış veriş platformumu geyik chat sitesimi kardeşim!
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, Altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Şu bol yıldızlı makara kukara yapanlara uyuz olmaya başladım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()sitenin sağ tarafında piyasalar yazan bölüme bak kardeşim orada tüm piyasaları görürsün.
Aytekin83 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Tamam üstat öyle yapacağım t. finansta gümüş makası 1 tl dk ve fibada ne kadar?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()10-20 kuruş arası özel kur avantajı var.
Gumuscu21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()dk ile ilgili de biraz haberler duydum yanaşmayayım dedim. Şuanda dk ve fb de makas ne kadar üstat.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Özel kur var.
Gumuscu21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()teşekkür ederim bende de 2 tl makas görünüyor. 1 tl den 2 ye çıkartmışlar.
Gumuscu21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()evet 1 tl idi şuanda 2 katına çıkmış görünüyor. Onlarda makas açmışlar. Fibada makas nasıl şuanda üstat.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()T. finans kullanan varmı makaslar ne durumda acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Rica ederim üstat doğruları söylemeye çalıştım.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bu gümüşün ayak izi Altın la paralel gitse de altına benzemiyor. Yükseliş ve inişleri sert olduğu için 119 dan alanlar yine üstünde satabilirler. Gümüşte sürprizlere hazırlıklı olmak gerekiyor. Biraz gümüş biraz nakitle al sat yapmak lazım yok ben yapamıyorum bunu diyen var ise de gümüş ile uğraşmasın direkt altına gidip en uygun alttan alabildiği kadar alsın ve yatsın yıl sonu da ev araba ne alacak ise veyahut bahar, yaz ayları da bunu erkene çekebilir o zaman kafası rahat işine bakabilir. Gümüş işi çok değişik bir pazar en uzman kişiler bile ters köşe oluyorlar. Burada belirli kişilerin fikirlerini alıp kendi bilgi ve tecrübenle harmanlayıp bir pozisyon alırsın. Yoksa A şahsı B şahsının pozisyonuna göre hareket edersen üzülürsün bu kadar basit saygılar.
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()dün gece kısmen gaplı açtı ama satış yedi orayı takip ettim 119 dan alanlar 120 den çıkabilirlerdi.
Fatmaaaaaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()teşekkür ederim
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()aynen öyle üstat şimdi bu gümüş ne olacak kafası ne yönde esiyor sizce gözünü 64 onsa diktimi yine buradan yukarı dönermi bir dalgası var yine..
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)