Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:666. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Üstat şu bol beleşleri boşverin de gümüş ile ilgili şuanda pozisyonunuz nedir görüşünüz ne yönde bize böyle faydalı bilgiler lazım bunlara bakar isek evin yolunu şaşırırız saygılar.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Üstat size bir sorum olacak gümüş yatırım aracımıdır trade aracımıdır?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Buralarda çok oyalandı sanki 93-95 ler gelirmi sizce?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sizin görüşünüz nedir?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Selam üstat ne durumdasınız. 75 desteğine kilitlenenler var ne düşünüyorsunuz?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Metallere düşerken yüklü girilmez. Kademeli girip maliyeti minimize etmek gerekiyor. Çünkü düşüşlerde desteğin kaç olacağı anlık belli olmaz biraz zaman geçmesi gerekir. Elindeki nakiti gerekirse 10 parça böleceksin duruma göre %20 duruma göre %10 şeklinde gireceksin. Nakitin bir kısmı sigorta olarak elinde mutlaka bulunmalı. Tüm nakitle girmek çok fizibıl değil.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Eyvallah dostum.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bir kaç yıl.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()İyi yapmışsın bereketli olsun dikkat et daha geri çekilmeler bitmedi elinde nakit bulundur. İyice dipten sıyır ortalamayı düşür.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Leonidas bak kardeş işte buralar kademeli alım bölgeleridir. Balinalar 117-120 ler olan direnç bölgelerinden satıp hamsileri tokatladılar. Eğer mal alacaksan böyle geri çekilmeleri kollayıp 1-2-3 lira düştükçe kademeli diplerden sıyıracaksın. Sonra soteye yatıp yükselmesini bekleyip en uygum fiyattan elinden çıkaracaksın. Sonra senaryoyu aynı şekilde tekrarlayacaksın. Böyle böyle yaparak ufaktan Junipr trader olursun.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Yukarıdan mal alınmaz düşen de kademeli olarak alınır. Direnç noktaları balinaların satım bölgesidir hamsiler orada avlanır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()100 gram gümüş alınmıştır duruma göre 1 kg daha alınacaktır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Bu düşüş rüzgarı gümüşü 130 a rahat götürür
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Teşekkürler
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Üstat açıldı piyasa nedir görüşünüz. Alınırmı satılırmı?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Üstat hangi bankayı önerirsiniz
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Hangi bankadan işlem yapıyorsunuz
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Üstat merhaba kapanışı görelim demiştiniz şuanda görüşünüz nedir?
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sen direnç noktalarından almışsın traderların satış bölgesine girmişsin. Hatan ondan kaynaklanıyor. Alımlar destekler kırılmıyor ise değerlendirilir. Sen satılacak zamanda değil alınacak zamanda alacaktın. Yine de uzun vadeci isen al yat yap yıl sonu zaten düzlüğüne çıkarsın.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Kardeş bu iş duygularına göre hareket edilecek bir iş değil. Bak saat 16:40 abd verileri geldi sonra 17:30 da abd piyasası açıldı bu Altın gümüşün yönünü böyle şeyler belirliyor. Fal bakar gibi aldım sattım işleri olmaz batırır insanı. Sende eğer bu işi mini trader seviyesinde yapmaya çalışıyor isen araştır bilgilen öyle gir yoksa elindekini boğalara ayılara balinalara kaptırırsın. Bir de lütfen burada böyle hissi yorumlar yazma insanlar yanlış bilgilenir ve yanlış pozisyon alır.
Leonidas36 için cevaplandı (yorumu göster)