Üye adı:Bay_X1
Kayıt tarihi:3 Şubat 2026
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:796
Üye puanı:35
Takipçileri:8
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Altın yatırım değil birikim aracıdır gümüş ise trade edilebilir fırsatlar sunan bir araçtır ama o da yatırım aracı değildir.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:3767,14 Nakit puanı var
T. Puan:9895,6534 Gram & Puan birleşimi
Başarı:664. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Yani buradaki çoğu kişi yıldızlı yıldızsız farketmez onlarda deneme yanılma gündem takibi ile yol bulmaya çalışıyorlar. Uzman traderlerin buraya gelip yorum yapma zamanları olmaz zaten. Onların dakikaları para demektir.
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Hocam siteye sorman büyük hata. Siteye sormayacaksın bir kaç kişinin yorumunu alıp gündemi takip ederek harmanlayacaksın sonra hislerinde etkisi önemli tabi ki bunuda ekleyip pozisyon alacaksın. Başarılı olma ihtimalin bu durumda yükselir. Yoksa diğer türlü zarar ve stresten başka birşey kazanamazsın.
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Hocam trade yapmaya çalışıyorsan kurt olman gerekir. Yatırımcı olmaya çalışıyorsan ucuzdan parçalı topla at kenara kapat ekranı hayatına bak. 1-2 ayda bir ekranı kontrol et yumurtaların çoğaldığını görüp keyif alacaksın. Bunları da yapamıyorsan hiç bulaşma bu işlere ama bu enflasyonda paran eriyeceği için en kötü al yat yapman gerekiyor. :)
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()İşte fed yüzünden düşüyor alım fırsatı veriyor işte ne güzel. Nakitin var ise kademeli alım düşünebilirsin. Sonrasında yine 120-130 lar gelecek.
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()En büyük düşüşte bile 90 ı zor gördü 86 hayal. Keşke olsa da dipten 50 kilo toplasam.
Conileş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Başkan bugün fed var o yüzden salıyor tam alım fırsatı zamanı.
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Başlan bugün fed var o yüzden saldıyor tam alım fırsatı zamanı.
SamurayX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()hocam hani 120
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Eyvallah ama üstat değilim sıradan bir yatırımcı olmaya çalışıyorum diyelim :) alttan yakaladıkça kademeli toplayalım karlı satalım inşallah, birbirimize faydalı olabilirsek ne mutlu bol kazançlar.
mentino46 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Sakin kalın alttan kademeli toplayın daha dibi görmedi
-2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Bu düşüşün başlangıcı doğru henüz düşüş yeni başladı :)
Yldeloy için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()108 bugün gelecek 105 de yarın gelecek hiç sorun değil :)))
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Kaç gündür düşüşü beklemekten sabır taşına döndüm :)))
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Evett ne demiştik düşüş bekliyoruz demiştik mi demiştik :))) geliyor mu düşüşümüzzz geliyorrr hatırlatacağım demiştim bu mesajı değilmi? İşte hatırlatıyorum daha bu düşüş birşey değil izleyin..
Hakan19316 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Aynen Kağızman türküsü güzel gider buna şimdi :))
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Gel gel gümüle gelll ne dedik gümüş efendi o dolu dolmuşa binmeyiz seve seve geleceksin 105 lere
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()112 ne ki 108 gelecek
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()Hayırdır kimsede neden ses seda yok :)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Bay_X1 yorumu ()İlgili emtialar aşağı geldiğinde bu mesajınızı hatırlatırım size :)
Hakan19316 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Bay_X1 yorumu ()Rasyo 62 nin üzerinde şahlanıyor ha goçum benim yürü be vur gümüşün kafasına gelsin 105 ler.