Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()He. Tmm. Kusura bakmayin sizde. O başka siz başka. Eta 3.65 sattı. Orasi gelse bile almaz bence. Kötü düştük. Moral bozuk. Bir gün karla çıkariz.
gebere_jackson için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ürkütücü bir söz. Biz toprağa gömüldük. :) sizler daha düşmesini bekliyorsunuz. Neyse her kein beklentisi vardır. Sayğı duyarız.
gebere_jackson için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: GÜMÜŞ ONS - 1G SİMETRİK ÜÇGEN
Ondan sonra çok kez satış fırsatı verdi. Artık olan oldu. Moral bozmak yok. Bekliceğiz. Nesil düştüyse öle cikacak yine.
Acemi_gümüş__tüccarii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: GÜMÜŞ ONS - 1G SİMETRİK ÜÇGEN
Ne deyım. İllaki alt destekten dönecek bir yerden. 20.60 var. Ve alti. Onlari yazmayım. Şu biden koltuğa oturup iş başı yapsa. Teşvık haber verse çok iyi olurdu. Onsı döndürecek hiç haber yok.
Su akar yolunu bulur. hala 31..35$ bekliceğim ytd . ne zaman gelirse. Malda olanlar bekleyelim. Nakit olanlar iyi yerden alsın. Hoşça kalin.
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: GÜMÜŞ ONS - 1G SİMETRİK ÜÇGEN
Tepki bile gelmiyor. Kapanişlar açık açık alarım verdi. Biz görmezden geldık. 21,76 vardi Gelmiş sayılır. Barı akşam ay kapanişi iyi olsun isterdim. Akşam kapanişi dahada önemlidir. 24 a kadar tepkı gelmesı lazimdi. Emma nerde.
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: GÜMÜŞ ONS - 1G SİMETRİK ÜÇGEN
@karman Bu girafiğe Ons olarak.
strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23799788 Grafik detay ve yorumları
Anladim. Ben çoktan pozisyon almiştim. Terste şu an. Emma gördüğüm son noktaya gelirse yerin Altın dan nakit bulup alacağım yine. :). Dilerim gelmesin oralar. Teşekkür ederim. Hayırlı akşamlar.
strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23799293 Grafik detay ve yorumları
Sizin nakitte olduğunuzu biliyorum.
Ons Altın 200 emanin altında kapanış yaptı. Ons gümüşünde oralara çok az kaldı ve orayı yoklayacak diye düşünüyorum. Gördümki gıram gümüş henüz 200 Ema dan uzakta. Eğer siz alim yaparsınız nerden almak isterdiniz. Nerde nerden döndüğünde yada hangi destek ten ve yada hangi dırenç i kırdiğinda alim yapacaktiniz ? Yada henüz düşünmediniz mi?
strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Sizin için gerçekten sevindim. Sabir böyle bir şey. En iyi yerden alabilmekte en iyi yerden satabilmek ayni şeydir.
Sabrınıza hayran kaldım. Risk ta almişsiniz tabi. 4 senedir hiç bir şeyin 200 günlük Ema da bu kadar uzun kaldiğini görmemiştim. Gümüş ons da az kaldı değmeye.
Damlar Altın ons alim yapmadi , acaba gümüş ons ı mı bekliyor? :))). Dev bir alim gelse de yön yukarı atak yapsa :)). Hayırlı alımlarınız olsun. İyi tatiller.
Volkanata için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hayır estgf. Hepimizin moral bozuk. İnş bir gün yüzümüz güler.
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ne diyebilirim. Piyasayı siz biz yönetmiyoruz. Bal gibi ortada büyük oyunlar var. Umut dioğlu. Saygım var sizede. Gırafıkte. Açik görüyorum. Ne diyeyim. Susmak en iyi si şu an.
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bu fiyattan kesinlikle zarar kes yapılmaz. Önce tepkı yükseliş gelmeli. Hem oralar gelir mi gelmez mi hiç kimse bilemez.
Gırafikler yükseldikçe yükseliş düştükçe düşüş gösteriyor. En tepeyi ve en dibi beklememek gerek , kademeli al sat diyoruz her zaman.
Dedimya. Buralardan bile dönebilir.
Bu hafta sessiz kalmak iyi idi. Siz çok konuşturdunuz beni. Neyse. Sonumuz hayrli olsun. Ben Zaten sat hadafimi verdim.
Nereye inse insin çok az zaman kaldı trend yukarı dönmesi için.
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Daha 10..15 gün ezileceğiz. Anlaşilan. Grafikler kötü. Amma habar her şeyi tersine döndürebilir. 21.77. Yada 20.65 ne bileyim. Bir az daha sabır. Hoşça kalın. Hepimize sabir diliyorum. ..
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()18$ ken 26$ emir girmiştim , 28.70 de satmiş oldum. Sonra yerine koydum. Al saylar oldu. Şu an ters sayılır. Emma sirasiyla 26...32...35 $ larin gelceği e inanıyorum. Önce 31 gelsin. Sonra bakarım. Tabi 5,6 ay sabir edebilene. Ytd..
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()18$ ken 26$ a emir girmiştim.
ALİ_SAMİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Teşekkür ederim. Hocam , iyileşmişsiniz sevindim. . Çok güzel çizim olmuş her zamanki gibi. Umarım belirtiğiniz 5,87 den döner. Elinize, emeğinize sağlık. Var olun
Ons olarak 31$ a satış emri verdim. Çok Bakmicağim. Çok gırmicağım siteye. Dün haftalık kapanış şimdiye kadar gördüğüm en kötü kapanış oldu. Pzts dilerim aylık kapanış iyi olsun.
Gümüşün geleceğine güvendiğim için içim rahat. Terste olsamda üzülmüyorum. Düşüşler etki etmiyor bana cesurca bakıyorum sadece. . Huzurlu sağlıklı günleriniz olsun ,
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()pzt en ağzından 5,76,5.88.. son olarak..6.10 a kadar tepki yükseliş bekliyorum.
RS aşırı alim bölgesinde.0 a dayandı. 5,69 bir alt desteği 5.42 var. Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23784026 Grafik detay ve yorumları
Bir zamanlar bende sizin gibi idim. Sevindim aslında. Ustalara böyle sahip çıkmak gerekir. Cümlenin arkasına gülücük koyacaktımki tam düşüş ani olduğu için gülücük koymak istemedim. Sonra sert bir şekilde yanlış anlam verdi yazdığım. Bundan dolayı @strategicaltrade hocamdan bir daha özür diliceğim. ..
Deniz0655 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23782548 Grafik detay ve yorumları
Ya arkadaşlar. Niye ön ve arkadaki @strategicaltrade hocama yazdiğim mesaji okumadan beni süçloyorsunuz. Hocamla şaka terzide bir şey yazdım. ve o şekilde bazen şaka karışık yazılar oluyor aramızda. . Yasemennisa hanimda sizde beni yanlış anladınız.
Tüm yorumumu okun istersiniz. Benim her hangi bir hocama saykisizlik eleştiri yaptığımı gördünüz mü ? Bir az rahat bırakın.
Deniz0655 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23781919 Grafik detay ve yorumları
Tebrık ederim sizede. 22..21 bekliyordunuz. Kaç hafta önceden. Çok sabırlısınız. Sahi. Siz kaç sene oldu bu işin içindesiniz.
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)