Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23898628 Grafik detay ve yorumları
Bugün yükselişin 3. Günü. Kar satişları normaldir. 3..4 aylık düşüşten sonra ons lar başını kaldırdı
Akşam kapanışı 24.13 civari
Ons altin 1842 civarı kapatır diye düşünüyorum.
Yarin veriden sonra yine neler olur bilemem. Amma gelcek hafta 24,67 ve 25,10 olan düşen trend çizgesini deneyeceğini umuyorum. gümüşe güvenmek istiyorum. Ytd.
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Araniz olacaktı.
AmedLy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Tasadifen gördüm.
@gebere_jackson Çok eski lerden ve çok az gelir siteye. :) ve düzgün saygili iyi biridir. Kimseye ve kimseyle sataşmaz .
Sadace etaçaer dediği şahısla yazışıyor öylesine.
Bir yanlış anlaşılma olmalı . İleri günlerde arkanız düzelir inş.
AmedLy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23889501 Grafik detay ve yorumları
Hayır. Onu düşünmedim hiç. :)))
Sadece gırafıkleri çok sevdim. O çizgeler ziğ zağlar , şiir gibi , o içi moku ve bolngir bant renkleri deniz suyu ve kök küşaği gibi gözüküyor bana.
Kendim için ve sizler için faydasi olsun yol göstersin diye severek uğraşiyorum.
@drtunahan @ahmetabka
Hepinize hayırlı günler dilerim.
Miyadi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23888796 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederım. Al sat en iyi ustalardan siniz. Sizi örnek alarak sizlerden öğrenerek buraya kadar gelebildim. İlerlemeye devam. :) var olun.
selcukcelik için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23888658 Grafik detay ve yorumları

ons gümüş
gıram gümüş emalar destek drençler yoğun bir yere geldık.
5.98 ve 6.20...6.30 arasi .burani geçmesi için güçlü bır habar gelmesi lazim.
ons Altın 1800.den 1870 son gözükyor.önce 1842 geçilmeli.
ons gümüş 23.13 ve 24.13 arasi gözükyor. 24.13 geçildıkten sonra dirençler gırafiktedir.
öğlen opek var .yarın tarım dişi istihdam verisi var
ve güzelçe tepkı yükselişini yapmiş oldu. artık güçlü bir habar akişi gelmedikçe dıkked etmek gerekır..
ben orta uzun vade çok güzel yerler gelcegini çok kez söyliyorum.ytd
bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23887154 Grafik detay ve yorumları
Evet. Ons ağırlıklı. Gıram gümüş az idi. Artık hepsini dolar a satacağim. Satış yaparsam eğer.
aslan2 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23887116 Grafik detay ve yorumları
Gıram gümüş varsa dolar a satmak istesiniz dolara satın. Elinize dolar Kalıyor. Ve 2. Kez dolarla ons gümüş alabiliyorsunuz.
Gıram gümüş varsa tl ye satmak istersiniz tl ye satın. Elinize tl kalıyor. 2. Kez geri almak istediğinizde tl ile Ons alamazsınız gıram gümüş alabilirsiniz.
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23882601 Grafik detay ve yorumları
Ben dolar a bakmıyorum. Onsa bakıyorum. çok önceden alinmiş dolar di. Artık pek düşeceğini zannetmem. 7.40,9.30 arasi git gel yapar. Esas olan ons gümüş fiyatlına bakarım. 22 lerden aldım misal 28 de sattim. Ve elime dolar geçti. Düşünün dolarım artmiş oldu. . Ve ons düzeltme yaptiğinda yine dolarla ons gümüş almak , işte böyle.
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23880399 Grafik detay ve yorumları
Ben ons alimimi 3 ay önce yaptım. 22..23...24 lerde. Daha dolar a geçmedim. Çünkü hedefim bir az büyük. Beklerim. Vade sıkıntım yok.
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23880325 Grafik detay ve yorumları

Ons gümüş
Gümüş $XAG, Altın $XAU'yu bir adım geriden takip ediyor diyebiliriz. Ratio, 83'ün altında kaldığı müddetçe Gümüş dominasyonunu izleyeceğiz. Bkz: Ratio 83'ü denemiş ve kıramamıştı.
Gümüş'te 28'in üstündeki hacimli kırılımlar daha pozitif bir trendin habericisi olur, destek 21,5.
Harika çizmiş. Alıntıdır. Hedefler büyük sabır edene.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876738 Grafik detay ve yorumları
6.27 olacaktı.
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876719 Grafik detay ve yorumları
Bu ons gümüş al sat oluyor. Ben nasil yardemçi olabilirim. Siz kendiniz karar vermelisiniz. :)).
uzman06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876406 Grafik detay ve yorumları
Ben olsam 1842 leri beklerim. Ytd. O zaman gümüş ons kaç olur bakmak lazim. Yerinde durmuyor. Çünkü. Selçuk hocadan da bır sorun. Al sata iyidir.
GokhaN_ist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876320 Grafik detay ve yorumları
Spekler yani bize oyun oynayanlar neye göre işlem yapyor acaba. Cevap verin. Şu sayılara gırafiğe göre kapaniş rakamina göre oyun kuramıyor mu.
Neyse. İyi akşamlar.
Azer1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876241 Grafik detay ve yorumları
Teşekkür ederım. Siz yazmaniza gerek yok. Usta sizsiniz hocam. :)))
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876195 Grafik detay ve yorumları
Geçenlerde öyle idi. Yükselen kamadan verdiğini geri aldi. Düzeltme yapmiş oldu. Şimdi yine habar akişi önemli. Gırafkle haber bir birini dolduruyor
Bachikooo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876057 Grafik detay ve yorumları
Tamamda gırafıkten çıkıp Gökke dereye giden fıyat var mi ? Fibo destek dirençler rakamlar tutuyor işte. Girafikteki sayılardan kaçan fiyat gördünüz mü
İlyas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23876002 Grafik detay ve yorumları
Kırılım gelsın. Sabah bir şey yazdim Çikmadi size. Şimdi henüz erken. 26,28 hedefli. 24,40,24,60 lar 2..3 gün kalsın sonra konuşursak daha güvenilir.
GokhaN_ist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Eğer teşvik haberi yetişirse bozulur. Bozolsunda. :)). Gitsin yukari
halhil için cevaplandı (yorumu göster)