Üye adı:Aynur1
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:11806
Üye puanı:9409
Takipçileri:1456
Takip edilen:8
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:10 Mart 1980
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
@uygarAynur
1. burada paylaşılan girafik ve yorumlarım kesinlik içermez. Piyasada netlik yoktur . o yuzden fikirler grafikler değişebilir.
2. kimse benim paylaştığım grafik ve yorumlarına göre al sat yapmamalı. Kendi kararını kendi vermelidir
3. her kes girafik öğrenebilir, yapabilir en azından çizilen çizgiler ve destek direncleri, yön ve olabilecekleri girafige bakarark okumayi öğrenmeli
4. kur şoku olma ihtimaline karşı elde her zaman giram tutulmalı. Tl bazli al sat önermiyorum .
5. yatay dirençler kırıldığında işleme girilebilir . yatay destek kırıldığında mal boşaltmak azaltmak gerektirir .
Canak kulp , ucgen harmonikler yani hepsi girafiklerin çalışma orani 57%dir 43% her zaman yanılma payı oldugu unutulmamalıdır
6. kendi suçu , hatasını başkasından aramak becereksizliktir. grok var sorun araştırın sonra karar verin ve verdiğiniz kararin sonucunu yaşar ve kabulleneceksiniz
7. ons gümüş 2026 yıl icinde 84 altina inmemeli . yoksa 6 aylık yıllık mum fitile dönüşebilir.
Gümüş zirveyi gördüğünde kimse satamaz tepeden . aniden 10..15 dolar iner orada satma imkanı verebilir . tepede hep fitil bırakmıştır Gümüş. O fitili doldurmak yıllar alabilir .
8. rasyo 48 , bu kadar düşük iken gümüşten altına kademeli geçilebilir. Rasyonun uzun yillar sonra 100 üstüne cikabilecini unutmamak gerekir. altin her zaman güvenli liman olarak kalabilir .
9.
Forex ve ya kaldiraç piyasasi onermiyorum . tüm bakiyeniz yok olabilir orada .
Altın ve gümüş arsa ev en iyi yatirim aracı olabilir . yazdiklarim şahsi görüşümdur . her kes kendi düşüncesi ile ilerlemeli . ytd
10. gumuş tepe belirtileri nelerdir :
Şöyle bir günde tek bir günde 15...20 dolar yukseliyorsa, ve bunu pazartesi yada cuma yapiyorsa dikkat. Pazartesi yaparsa salı teyit alır. Cuma yapiyorsa pazartesi bunun teyidi alinir . bakılır ve teyit yapan o gün günlük mum kapanışı bir önceki gün kapanışın altinda olursa
burada satıp kaçmak gerekebilir . ytd
Ne ekersen onu biçersin. Nasıp ten ötesi yok.
20 ocak 2026 not.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: 04 Aralık 2020 Aynur1 Gümüş grafikli yorumu


3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Ona Ema 24.13 üstü tütündü.
Gümüş ema 6,06 de tutundu diyebiliriz.
Ons Altın 1842 yaparsa güzel olurdu. Şimdilik 200 ema 1804 üstü bile yeterli.
Burada kaldıkça üst dirençleri , düşeni kırmaya çalışacak. . Ytd
Artık dirençler kırılmak için
Destekler tutunmak için var diyelim. İyi akşamlar..
blackboard için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Söylediğiniz gibi düşeni kırarsa
ikili dip aktıf hale gelcek. Kısada. Çanak konuştuğumuz için çanak çizdim. İlerki günlerde ikili dip ve Ya @uzmn hocamin çizdiği fincan kulp ve Ya dün akşam hangi bir arkadaş çizdiği filama aktıf hale gelecektir.
blackboard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Olur. Olur. Seneye üstüne bir tane çanak dahada koyariz belki.
Yörük16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Çok izahı var di. çikmadi. yorum. Rasyo felan..
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()29,85 olacaktı. , önce düşeni kırsın. Bunu sonra konuşuruz.
Efe_35_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Hayır. Çanak tamamladığında geçenki 29,35 gelcek en azindan
Efe_35_35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()@BossVurguncu böyle olmaz mi :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Tdı verileri kötü gelirse dolar salar bir az. Ons çıkar.
İyi gelirse dolar yukarı ons aşaği. Yani verinin nesil geleceğini bilemediğim için bir şey demek olmaz. 1842 yı kırdık. 1870 beklentim var. Çok yoğun Ema lar drenç var bu bölgede. Bakalım.
Gelcek hafta için güzel hedefim vardiır. Ytd..
xo7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bügün pek umutlu olmamak gerekir. Tdi verisi var. Hafta son günü. Yine kar sataşları olabilir. Önemli olan akşam kapanışı. Dün çok şeyler yazdık , gelcek hafta için umutluyum. .. hayırlı günleriniz olsun. Pzt Görüşürüz inş. ..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23912163 Grafik detay ve yorumları
Güzel doslarım
Dün bunu görmeyen olursa yine bir okun bence. Bundan daha açık anlatım var mi.
Emeğiniz sağlık.
strategicaltrade için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()O zamana kadar güzel satış firsati verirse ? Neden olmasin satıp beklersiniz almak için , daha ay başindayız
ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Günler uzundur. Umut tükenmez. Yine denemek ister belki . :)
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Psikolojisi iyi se yeni umutlar üretir ,
Siz ben ve bir kaç bildiğim kişi hiç umutsuz değiliz Zaten sonuna kadar gideriz gümüşün.
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Normalleşme süreci çok uzunmuş. :))
6.20 , 6,30 bile uzak görenler var. 7 gelsin yükseliş başlamadan çok kişi satıp kurtulacak gümüşten.
Analitik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: I have a dream !
Yarını atlatırsak ikili dip , fincan kulp ve sizin bu filama aktıf hale gelebilir. Bu günkü gibi kapatırsa. Yarın kapanişi görelim.
HappY1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: I have a dream !
Neden olmasın. Gelcek hafta bile gelebilir , ytd..
HappY1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Bir günde gelir mi ?
6.20...6.30 ne kı ?
7,8,9 i görecek bu gözler.
5.50 daha mi uzak 6.20,6.30 mu ?
Yorum yapan paylaştım yapan kabahat. Niye alim için ikna edelim ?
Her kes kendi alim satımıda özgürdür.
Aboo29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23899479 Grafik detay ve yorumları
Bir az internetten araştırın olurmu. Daha dün akşam paylaştım. İkili dip ikili tepe.
Fikko için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Aynur1 yorumu ()Konu: #23899277 Grafik detay ve yorumları
Güzel çızılmış hocam Şimdi gördüm. Sol tarafa bir omuz atarsak ters omuz baş yani tobo oluşur.
Yada ikili dip oluşumu için güç topluyor bence.
Hemen olmazsada ilerleyen günlerde bu hedefimizin geleceğine inanıyorum grafiğe inanan biri olarak. Emeğinize sağlık.
uzmn için cevaplandı (yorumu göster)