Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23639
Üye puanı:7222
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33539595 Grafik detay ve yorumları
Eyvallah:))yok onlar razi benden bende onlardan:)) @YUSUF_ENES16 , @Dzn_ :)aha bu ikisi karisirim cunku onlar benle herseye razilar:))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Nu
Emegine saglik hocam :))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33539580 Grafik detay ve yorumları
Nasip bakalim hocam 24,60izleyeceğimi ben alimda olanlara biliyorlar hep belirttim.. sabahta erkenden rakamlarimi yazdim.. bizimkiler öngoru oldugu kadar her biray riskini kendi alir , ben burda bir iki kisi hacic kimseye karismam.. rakamlarimi yazar gecerim bilirlerde kendilerini onlarki:))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Maliyetin kac? rica ederim..
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Zengin ha, tunun hali başka tabikide konusalim arkadaşim:)
Ü_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Mahcup oluyorum deme artik lutfen://... Aminn cok tsk ederim.
Allah binkere sendende razi olsun.. amin iyi yürekli olan kisilerin hep olsun ins.. sengibi...
Benim için büyük kazanclar tanimadigim burda gümüs sayfasindada , platindede aldığım dualar oldu.. elimden geleni yapacağim bildigimce... benimde dualarim sizgibi guzel kalplilerle herzaman Allah'ım utandirmasin ins... @Asiii__
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33539529 Grafik detay ve yorumları
Senin bu yukari sevdan beni yaş, landıracak... @Yılmaz34 abim gibi bana şapka taktiracaksın:))zigzagimi yapmadan gitmeyeceğim i, nadim ben i, nat... ))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33539515 Grafik detay ve yorumları
Benim zigzaglarima çektimmi seni:))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Acil şifalar diliyorum...
Lusi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ():))Kaderde gülerr zaaar bana bigün insallah inanıyorum ama bak:))
Sağol grs hisselerime bakayım ne yapıyorlar bakim..)
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Yani gümüs sayfasindan zaten takipteymissin , dikkatli ol lutfen bunun sagini solunu bilmek lazim hani ytd... rakamlarim sayfamda..
Pentaya gelince... bu pentada düşmus hic bakmamistim..
Enaltta gordugum destek suan icin 17, **civarları... vede yukari icin 20.05atmali ki ciksin burdan..21,55_22,75direncleri mevcut bunlar kirilsinki yürüsün.. rakamlar bende bunlar hocam..
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Tahmin ettim , beri benzere sormuyorsun:))hala aynısın peki... )
@Direncleri izle bi 76**ler ustunde 8**lere dahi alani varda biliyorsun bunu rakam belli 651ustu enaz ikigun ucgun kapansinda inanalım hani... bereketli olsun doğan:)
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Amanin sendemi tkrük:)))de haydeee; ))
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Tamam bakayim ...
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Aminnn:))terzi söküğünü dikemezmiş:)), eminim o biraz nazli nazini bitirsin yaza kadar musade tanidim unuttum onu:)))16**_18**ten once vermicem onu aht ettim:))
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: xagusd olasılıklar...
Hocam beklentiniz guzel emeğinize saglik bakalim piyasa yapicilarin bunu nezaman isteyecek..
Buarada tebrik ederim :))günaydın hayirli cumalar...
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sagol abim , @Dzn_ amin ablam cumlemize
Babadayı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Amin çok tsk ederim cumlemize:)
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Yaa bereketli olsun..
Fakat ben satim öngorusunde bulundum kacgundur?25,80_26**ler karar yeri diye.. soranlarida beklettim destek attim hatta görmediniz mi?
Ben alimi 25onsta önermeyip 24,60izleyeceğiz yazdimki sabahta erkenden 24,20oneminden bahsettim.. aklinizda olsun bu rakam alti 23.83degee ise isler degisir , yukarisinda kalir ise baska bakarim.. ytd.. full islemden kavinilmali zigzagta suan...
Band araligimiz kanalimiz 23.04_24,60araligindayiz bilginize... @Asiii__
isobeyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Koş doğan kosss:))bu borusani az daha konusalimmiki:)))
maşallah:))cok bereketli olsun rakamlar tikir tikir isledi; ))
Doğan_güneş_ için cevaplandı (yorumu göster)