Üye adı:Asiii__
Kayıt tarihi:5 Mart 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:23639
Üye puanı:7222
Takipçileri:333
Takip edilen:31
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sana sığındım Yarab sana emanetim, ben bilmem iyiyi, kötüyü, sana tevvekkülüm"... Sen ırak eyle bisebeple art niyetleri...
Hayat tecrübemden yola çıkarak;
**Vallahi kimseye değil kendime yaslanıyorum ve sadece kendime güveniyorum... Çünkü düştüğüm zamanda yine kendim kendimi kaldırıyorum kimse benim elimden tutmuyor... Bu yüzden sen sağlam olacaksın sen "Kendine yaslanan herzaman dik yürür"**
**Kıskanılmak doğru şeyler yaptığının göstergesidir, insanlar asla kaybedenleri kıskanmazlar**..
Burada görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ():))Boş duranı Allah sevmez ben hele hiç sevmem diyorsun:)
Çok bereketli olsun ins.. Orge takibimde hala almadım varsa nasibe sırada..
Eline emegine saglik sanada çok bereketli olsun.. Eklemeledim benimde oldu yeoya mesela:)210,50de..
Yine ortagiz odaşta desene.. Allah'ım utandirmasin.. his, sseler ç, öp oldu oluyorda..
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Amin cümlemize teyzeoğlu Allah affetsin dayanamadım vallahi:)
Nerelerdesin ? iyimisin...
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Nah, leeet gelmesin içimdeki insan sevgisine:))
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()@Ü_han , "odas"_ ve "eregli"bi parca alim gerceklesmistir... uzun vade ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Hayirlisi hakkimizda artik insallah...
Ü_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Benim mi? ))ben başka manada demiştim ama :))
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Ben anladım seni zaten bağirma kulagimin dibinde kkide bir:)) ayni @Görkemmm de boyle idi:))sahi dost nerdesin sen sesin cikmiyor.. arada insan selam vermezmi?
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Nu
Ben beklemediyim sn betmen o kedi buraya gelecek , gelmeli...
1teterim dahi şuan yok anliyormusun...
S, aksu hadi gülümse diyor:).
Ya nasip hocam şaka biyana az yüklü gireceğim buyüzden dikkatle izlemekteyim..
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Amin insallah nasip artik.. caninsagolsun hemde neyaptin hisseler nasil, bugun alimi durdurdum. ben elimde yeterince hisse var, aksam kapanisi vede haftayi gormek istiyorum...
Ü_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Sayfada uzuncular zaten cok yazmaz beklerler arada sorarlar , ama trade isteyen etkilenebilir hani makasta olsa 1dolarlar etkiler onlari , dahaöncede yazdim herkesin stratejisi başka iste... takılma buyuzden mesela ben bisey diyemem örnegin @Limon353574 kaldirac islem acar ve ani kisa haretlere bakar senin beklentinle ornek benimki ona uymaz.. bazen cok kisayi gorursem etiketlerim mesela hani oyle...
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Konu: #33540187 Grafik detay ve yorumları
Eyvallah:)
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Tek duam bu hayatta budur... Ne ö, lümden , nede gözümüm gördüğünden bisaniyede olsa korkmam.. Korkumda yoktur... Kimsenin eline düşmeyelim yeter... Sağol abla ...
Hnmaga için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ():)))gelicem birde benim parayla etli ekmek yicez öylemi:)..
Ü_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Likede veremedim puanlaman kapalı.. tekniğin doğruyu söyler los, benlede uyuşuyor ben zaten herzaman sende şaka biyana burda bunu anlatiyorum , yani ürün karar yerlerine gelmis burda ki metal söz konusu gümüş sanayi metali,
illaki o yerlerde zigzağini yapacak demem bu hatta ve 23.83bende dokunursa işler degisir hep yazarım..
Bendeki ora bura gelecek soylemi degil,
Buyuzdende iste bilenler bilir adim adim gidiyorum herkes anlamaz diye mesela 24,20ustu direnc ister ve alti 23.90yaziyorum orda bakılır demem bu... emegine saglik guzel olmus...
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Asiii__ yorumu ()Neyse czamiz öderiz hocam sıkıntı yok..)
Ü_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Nu
Bence o kurtarir gerçekten guzel öngoruleri sevgili betmennn nerdesin @ntmen_× ust yorum:))
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Asiii__ yorumu ()Allaha sukur canim... cok sevindim.. aminn tabiki lusi ya Allah acisini yasatmasin:((mumla ariyorumda elime gecmiyor Annem:(((... saril ona bari iyibi benim yerimede://...
Lusi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Nu
Bakalim betmen gelecek.. insallah beni destekler:)yoksa tek basima hepinize karşı ben kalacağim:)...
LosAnarquista60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Nu
O koruduktan sonra zaten baska bisey korumasada olur.. Allah bize yeterki ben ona her daim sığinanim... umarim gonlünce bol kazancin olsun...
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Asiii__ yorumu ()Konu: Gümüş Nu
Fed gunu aksami tepkilikti bende hakkimi ogun gumuste kullandim aldim ve sattim... bak oda destek istedi bu btc de yılanlanmis durumda:)).. fed kurallarini tanimakta bak yol gosterir pas gecmeyle olmaz oyunlari cok bunlarin... dikkat etmeli ytd..
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)