Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10334
Üye puanı:1021
Takipçileri:58
Takip edilen:58
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Yok kardeşim sağol. burdan düşse 11lere al sana yine geldimi denecek çok saçma bir cümle çünkü arada çok fark var kardeşim amaç gram artirmakti ama ben eskisini yerine koyayım dedim olmadı yapacak birşey yok
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim almak ve burdan satmak çok farklı şeyler sen aldıysan bende alacaktım nasilki sana güvendim sattım. sabahta alalimmi diye sordum al desen alacaktım
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Hocam sabahki rakam çok güzeldi 20.30 verdiğinde diğerini vermeseydin alacaktım:)ama yine olmadı gitti fırsat zararım orada bile az kalacaktı ama olmadı. yarina ola hayrola
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim ben gidiyorum artık sayfadan bu son profumda istesende başka acamayacgim kalmadı çünkü. gordumki çok güvendiğimiz kişiler neler yapıyormuş. bu sabahki alacağım rakam belkide benim için bulunmaz nimetti ama onuda yine çok güvendiğimiz usta cevap vermeyince alamadım. Allaha emanet ol.
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Hocam benimkisi al sat meseleside değil hani kar almak gibi ben zararına satmıştım onun yarisni koyabilirdimm. artik oda şuan çok zorlaştı
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Hocam benim morel bozuldu valla :( yarisni alsaydım dussede sıkıntı olmazdı en azından yarisni kurtaracaktık oda gitti
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Al desene bende zümrüt arkadsta alacaktık ama ses vermeyince kaldık :)
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Alsaydık zararimin yarışı kapanacakti şimdi çok açıldı yine
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim sabah mesaj attım al desen alacaktık niye cevap vermedin:)
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Sabah dediğim raksm geldi ama almadım kardeşim ya yarisni alsaydım yine iyiydi. nasil bir basiret oldu inan bilmiyorum
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Bugünkü tepe 1833 dediniz ozaman değil
Akhenaton2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Hocam sel kaça kadar vereceksin buradan bugunluk
Akhenaton2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Hocam tersten çıkmama az kalmışken daha doğrusu zarsrkes yaptigim yerden bahsediyorum . yine uzaklaştı ons:( keşke demek istemiyorum ama 21.30 güzeldi yarısı ile alınırdı ama almadık hocam kalan yarisida dediğimiz rakam gelince alırdık maliyet çok olmazdı böyle ressmen çok oluyor insan üzülüyor gercekten
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Çelik hocam onslarda düşüş bittimi dersiniz
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Burdam nereye kadar sel veriyorsun usta
Akhenaton2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Tamam inşallah
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Kardeskm eldekiler 12den sattigimda 12den di onları yerine koymazsam maliyet 13 olur:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()dolar la ilgili habermi var dostum olursa beni haber et
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için Abdulhamithan yorumu ()Ama onslar gitti
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Şimdi ya:)almadım bakalım ne edecek bundan sonrası dönmezse zarar çarpı iki olacak:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)