Üye adı:Abbas__baş
Kayıt tarihi:6 Ocak 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5646
Üye puanı:1719
Takipçileri:110
Takip edilen:52
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:2 Temmuz 1986
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:İstanbul
Sessizliğimiz edebimizden işi bilmediğimizden değil
Bizim için farketmez azdan az çoktan çok gider tamam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bay kero pusulayı öyle bi kaybettin ki sen artık iflah olmazsın bozuk robotçunun peşine takıldıktan sonra freni patlamış kamyon gibi uçuruma yuvarlandın eskiyi hatırla gümüşçülere 25 de sattırdı 35 oldu sonra 35 de aldırmadı 54 oldu :) RAKAMLARLA CEBELLEŞENE İNSAN insanlarla cebelleşenlere şeytan denir Ya hani şu rakamlara bakınca senin hayalperest bozuk robotçu meşhur 25 ve 35 ci tam olarak ne oluyor ? Yancısı olarak sen ne oluyorsun @TUĞRA44 bay kero tamam
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()altın yarın 4200 üstü olursa kimse şaşırmasın :) tamam
Şahin__eymen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bay keronun şirazesi kaydı hayalpereste yancılık yapacağım diye düştüğü durumdan haberi yok toplum içerisinde nasıl konuşulması gerektiğini bilmeyecek kadar acziyet içindeler insanlar bu ikisine (bay kero ve bozuk robotçu) nasıl gülüyor haberleri yok sitenin palyaçosu gibiler eğlencelik :) tamam
BJK__35__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Kardeşim bay kero yolunu şaşıralı çok oldu 35 Cinin arkasına takıldıktan sonra iflah olmadı daha da olmaz iyiki engelledin ben bilerek engellemiyorum okusun diye :) tamam
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Yarın biraz yukarı tepki yaptıktan sonra düşüş devam edebilir henüz kallavi bi alım yapmadım nereye düşerse düşsün orta uzun vade de yolu açıldı olabildiğince iyi yerden fulleyeceğiz artık kademeli olarak alım yapacağım bereketli olur inşallah tamam
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Sağol kardeşim sende öylesin bereketli kazançlar tamam
Black_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Sen hala TL mi parlatıyorsun ıssız gümüş 21 dolar dan bu yana hala terstesin :) tamam
I$$IZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Arkadaşım burası gümüş sayfası şu borsa söylemlerinizden gına geldi artık millet analizleri göremiyor yazacağınızı borsa sayfasında yazın hisse olanları gümüş yazılarına eyvallah tamam
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Artık yazmıyorum zaten hatır gönül bilmeyen terbiyesizler yüzünden Öyle edepsizlik yapanlar oldu ki dediğin gibi herkes kendi işine baksın alayını engelledim zaten ne kadar uzak giderlerse o kadar iyi tamam
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Usta gümüşte oluyor bu daha iyisini yapabilirdik ama nasip bu kadarmış dedik artık önümüze bakacağız nihayetinde kaybetmedik kârdan zarar ettik ama dediğim gibi gerçekten beklentimizin çok üzerinde ve hızlı bir şekilde yükseldi seni de takip ediyorum emeğine sağlık tamam
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Yok kardeşim o kadar değil son turda erken sattık ara dirençte sattık kalıcı olunca hemen almak lazımdı ama biraz üstten alım satım yaptık eskiden burda yazıyordum bi kaç kendini bilmez yüzünden artık yazmıyorum 33 de almıştım 44 civarı sattım sonra kalıcı olunca bi kaç al sat yaptım o kadar ama kabul edelim son çıkış yani 54 e kadar olan çıkış beklentimizin çok üzerinde oldu 2026 ilk aylarında gelir diye düşündük yanıldık ama Şuan tepede satmayan ile bi farkımız kalmadı :) tamam
Poyrazz51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()44 e kadar düşebilir ama kesin diye bi şey yok ama düşerse bizim için iyi olur :) tamam
Poyrazz51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Zaman sorunun yoksa panikle işlem yapma kardeşim hepimize oluyor bunlar finansal piyasalarda ekim sonra haftası ve kasımın ilk haftası düzeltme zamanı döngüsel olarak 8 kasımdan sonra toparlanmaya başlar hele de Trump varken yarın yükselmeyeceğinin garantisi yok ytd tamam
Poyrazz51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Yılmaz abi seni tenkit etmek için demedim latife olsun diye dedim 38 de aldığını 31 de satmıştın o zamanlar iyi yazışıyorduk sonra bi zaman kayboldun bende 33 de aldım 44 civarı sattım gümüşte oluyor böyle şeyler bereketli olsun tamam
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bay kero yolunu şaşırdı zaten bozuk robotçu hayal aleminde yaşayan meşhur 25 ve 5 çiye takıldıktan sonra şirazesi kaydı iflah olmaz daha yani kaybettiğin bi şey yok kardeşim tamam
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Hümanist adam olsan yan hesaptan değil bizzat hesabından yazarsın ama adam değilsin MADAM sın ona buna yan hesaptan bayanların olduğu yerde abuk sabuk konuşacağına yaptığın manipülasyonun hesabını ver gereğini yap istifa et siteyi terket senin yüzünden millet zararın dik alasını yaşadı utanmaz seni tamam
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Kısaca bay kero diypruz ortağı bozuk robotçu:) tamam
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()53.8 de Fulledim deyince düşüşün geleceği belliydi Yilmaz abi :) tamam
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bay kero bildim bildim diye ortalıkta dolaşma sen zaten 36 da aldırmadın bozuk robotçunun peşine takıldın şirazen kaydı 49 da sattın fiyat zaten 49 yani gümüşte oluyor bu işler biz de 44 de sattık sonra al at yaptık ama senin kadar yaygara yapmıyoruz tamam
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abbas__baş yorumu ()Bay kero eskiden nokta analiz yapardı bozuk robotçunun peşine takıldıktan sonra şirazesi kaydı tamam
Black_57 için cevaplandı (yorumu göster)