Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı geçen hafta noldu bilionmu agyo gızdim bı daha dedim ucuz kağıt almiycam dedim isbtr gözüme kestirdim cuma günü pazartesi alacam dedim gap gelmiş fırladı ben yazandan sonra cuma alsam yırtıodum
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Na gadar uzun ben 6 aydan fazla duramam oda daş çatlasın 6 ay
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gördüm ekranda yazıni arkadaş sorduda dokta inveo ustune goydu dedim rnpol gomadi dedim onu bak dedim
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı sen rnpol almamismiydin gördüm yazdığını bulamıyorum yorumu silindimi napti
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Tamam kral ok
Mavi_® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()%3/4 mü konfrt gideri bişey değilmiş yayla hangısı Sanayi olanı hangisi gisa godunu yazarmisin kağıdın
Mavi_® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hasrud konfrt nasıl teknik açıdan
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı noruon nerdesin gözükmüon
karlitoomurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Agyo gızdigim gün alinacakmis Perşembe faiz artırımı geldi gyolar hafif çekildi cuma günü gızdim pazartesiye alacam dedim ama olmadı
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İsbtr öteki cuma bi alaydik gırmistik parayı
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()@Mumlar_ın_lordu gitti paralar lord 52 bindi 1 lotu cuma günü
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Geçen hafta agyo bi gızdim bı gızdim dedimki bundan sonra dedim ucuz kağıt almiycam dedim pahali kağıt alacam dedim isbtr gözüme kestirdim pazartesi alacam dedim cuma seans gapanmadan alsaymisim iyiymiş
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Lordum bu i'tne bossa neden gitmio peşpeşe bedelsizi olduğu için başka sorunu varmi benim görmediğim
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bak ardyz indesle eşleştirme yapmıştım serii geldi indes 22 liraydi bu ardyz 9 liraydı sonra Penta 27 liraydi arzdyz 10.50 di almadığıma pisman etti
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gida pek sevmem ama konfrt global alio die aldım bide elite gotnar göre geride ondan terste galirsan hakkini helal et
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Lordum gocaer yazmış elindeki kağıtların uçlarından gırp biraz gocaerde alabilirsin
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Sasa artık kütük oldu kışa bişey galmadi sobaya atarsin yakarsın
ahkzn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Murat abimin yazdıklarından alacaksan
Dokta 50 den inveo 23 den yazdı onlar biraz goydu rnpol gomadi bunun 22 civarindan yazdı alacasan bunu dene
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Çok değil gıda var mı var hesabı gida kağıtları biraz cinstir cinslikleri pandemide yükselmiş olmaları toplam paranin %5/10 kadar
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()@regional gardasım konfrt gida elinde hiç gıda yoksa elite ve goknar göre geride