Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yok gap gelmiş ben yazandan sonra iş grubu hep tavan herhalde
IDOGAN58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Teşekkür ederim bilgilendirme için hasrud bey
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abdala malûm olurmuş isbtr direk tavan açtı be abi
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()En doğrusunu yapıyor ticaret yapiolar nasilsa enflasyon var deyip ziraat traktör kredisi veriyor adam sıfır düşük faizle alıyor traktör satıyor
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ben bilemedim hangi kagitti
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bilmiom artık
IDOGAN58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hec kağıt demion gardasina
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Abi gormuonmu 1.21 pandemi dibi olan rodrg dusmuor pandemi dibi 2 lira olan agyo düşüyor
Öyle çok alamam
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Agyo çok canimi sıktı ucuz die aliom elden evvel düşüo pazartesi isbtr girecem bide pahali kağıt alayım
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bundan sonra ucuz kağıt almicam abi agyo çok sinirlendim pazartesi günü isbtr girecem
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İyim lordum sen nasılsın iyimisin
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Banada kâgit söyleyin bende gazanayim
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Papilde burut var negatiften alıp pozitife gelince nasıl verecen gardasım
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Burutteki kağıdı nasıl yapion negatiften alıp pozitife geçince nasıl verion
Bi baktım bizim i'tne fonet yeşil takasa baktiydim isyatirimdan takas akyatirima dönmüş hemen aklima sen geldin gardasım
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Papilde negatiften alıp pozitife mi vermeye calision forte gibi kağıtlarda dana iyi denk getirirsin bence
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bossayi dün aldın ya ondan dedim endeks zorlarsa 8.5 alırdin fonet yazdigimda 17 di onu ekleyip başka işlem yapmayacaktin papil nerden çıktı aşağı gelen kağıdı ne demeye alion
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Endeks çok zorlarsa Bossada 8.5 kadar gelebilir orada alım olabilir bide fonette takas değişmiş ak yatırıma geçmiş ilave paran varsa
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Çok artırdı biraz fiyati düşük die
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bilmiyorum ki adını yeni duydum
IDOGAN58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu enerya ne zaman arz olacakmış oldumu
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)