Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20218
Üye puanı:5782
Takipçileri:427
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
BEN BİLDİM DEMEYE DEVAM EDECEĞİM.. RAHATSIZ OLANLAR ENGEL BUTONU ÇOK UZAK DEĞİL..
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu yorumunu beğendim..)
OscarTrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben o kadar uzun süreceğini düşünmüyorum..1-2 ay içerisinde en dip gelecek düşüncesindeyim.. ytd.
OscarTrader için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()burda her daim düşmesini isteyen birileri olacaktır. yukselmesini isteyende olacaktır. birilerinin yukselecek demesiyle yukselmez. düşecek demesiyle düşmez... siz nasılki yukselmesini istiyorsanız diğerininde düşsünde bende alayım isteği gayet normal... o yüzden düşecek yukselecek diyenlere kırıcı incitici konusmak doğru değil.. terste olabilirsiniz moraliniz bozulabilir normaldir... düşecek diyene saldırmak hakaret etmek onunla tartışmak bunu değiştirmicektir... herkese bol kazançlar..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bakalım bu ons burda ne kadar daha kalacak.. düşmeye düşecekte..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()çok beklersin..
Angarali06_33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için Angarali06_33 yorumu (16 saat önce) Cevap yaz
Benimde 7,67 ortalama nasıl cikacaz bayağı bekleyecegiz gibi
https://altin.in/angarali06_33
he sen terstesin... )) o yüzden her düşecek diyene sinir oluyorsun.. hmm
Angarali06_33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()trendin dönüp dönmeyeceğini biliyorum merak etme sen..
Angarali06_33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()2 aydır düşecek diyorum neden gümüş alayımki... sen gümüş tutmaya devam et..
Angarali06_33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben 22 boşa bekliyorum o zaman.. ))
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüş için cevap verim ons daha çok etkiler.. 1 ons yani 25 iken 26 olması 240 tl etkiliyor.. 100 dolar 80 tl etkiliyor.. böylelikle öğrenmiş oldun..)
Yalansız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()halo zaten sen hiç aşşağı beklemiyorsun, bende hiç yukarı beklemiyorum.. ama yukarıda gidiyor aşşağıda geliyor.. ))
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()varyant filan bilmem bu ons düşecek o kadar.. ))
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()1805 şuan ons 1805 1792 arasında daha önce direk geçtiği bir bölge orayı biraz karalaması lazım.. ytd.1810 giderse durum değişir..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bugün 1750 göreceğini düşünüyorum.. ytd
Trader_76 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()1792 den sonra hızlı düşer. ytd
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons ta bugün yarın 1750 bekleyen varmı benden baska.. ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()biz neden bahsediyoruz sen ne diyorsun... sabah sabah uğraşamam.. ben işimdeyim sen işine bak..
Abbas_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (3 hafta önce) Cevap yaz
dolar da 8,56 kadar çekilme bekliyorum.. sonrası meçhul.. ytd.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/4
bu yoruma dislayk gelmişti... kim bu yoruma dislayk verdiyse şimdi utansın...
-2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()150 gr gumus.. )kandılar kandılar... en son hoca olmuştu.. ) düşüş olmasaydı duayyen olacaktı.
homongolos1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()en son tersteydi..)
homongolos1 için cevaplandı (yorumu göster)