Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20202
Üye puanı:5777
Takipçileri:428
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
BEN BİLDİM DEMEYE DEVAM EDECEĞİM.. RAHATSIZ OLANLAR ENGEL BUTONU ÇOK UZAK DEĞİL..
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()kim yukselecek derse o takip ediliyor yorumları beğeni alıyor.. )4 aydır düşecek diyorum en az 20 tane nokta atışı düşüş yönünde yorumum oldu bir tane bile beğeni almadı.. ))
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ():)) eksik rakam var yanlış anlaşıldı..8,810 olacaktı küçük bir düşüş..
Zeynel34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar da 8,10 -8,20 gelirmiki..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar burdan bir yerden düzeltme yapması lazım normalde.. ama normalde malum ne yapacağı belli olmuyor..)
Tıkandı_baba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (2 saat önce) Cevap yaz
ben satmıştım sabah.. 6,40,6,38 tekrar aldım yani erken aldım.. şimdi döner normalde omuz baş omuz yapmıştı saatlik grafikte iç derinliği 22,10 gösterir. inşallah ordan döner düşüncesindeyim.
22,10 geldi döndü...
-
eğerki 22,10 dedim de ordan döndüyse.. 24,50 geldiğindede satarım.. ) yine döner.
24,50 geldi geçemiyor...
-
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (4 saat önce) Cevap yaz
ben kendimde az önce dahi aldım.. ama normalde dolar ın bu kadar yukselmesiyle ons ların daha fazla düşmesi lazımdı.. saat 17,00 abd verisi var dikkat etmek lazım. düşmezse iyidir
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
şimdilik bir mikatar düştü...
-
gümüş şuana kadar hep omuz baş omuz veya çanak kulp yaparak düştü. bu günkü düşüşte aynı şekildeydi.. ve grafikte görünen burdan bir miktar düşecek sonra yukselecek.. sonra tekrar düşecek ve o düşüşte hem çanak kulp , hemde omuz baş omuz her ikiside mevcut olacakki kırarsa derinliğide ons 21,00 gösteriyor... kimseyi korkutmak veya üzmek istemem ama grafikte gördüğüm budur... kendimde 4/3 yakın gümüşteyim ama çok terste değilim.. alımlarım en yuksek seviye buralar... grafik atamadığım için böyle ayrıntılı yazmak zorunda kalıyorum uzun oluyor... herkese bol kazançlar...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()önce 6,38 satış yaptım. 6,36 düşecek alacaktım .. tekrar 6,40 çıkacaktı orda tekrar satacaktım...6,36 sadece mum yaktı .. (( kısmet.. neyse burdan daha fazla düşecek ordan alırım..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()sattım küçük bir miktar. bakalım ne olacak.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (1 saat önce) Cevap yaz
ben satmıştım sabah.. 6,40,6,38 tekrar aldım yani erken aldım.. şimdi döner normalde omuz baş omuz yapmıştı saatlik grafikte iç derinliği 22,10 gösterir. inşallah ordan döner düşüncesindeyim.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
eğerki 22,10 dedim de ordan döndüyse.. 24,50 geldiğindede satarım.. ) yine döner.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons düştükçe yukselen dolar bu defa ons ile birlikte düşesi geldi..)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben satmıştım sabah.. 6,40,6,38 tekrar aldım yani erken aldım.. şimdi döner normalde omuz baş omuz yapmıştı saatlik grafikte iç derinliği 22,10 gösterir. inşallah ordan döner düşüncesindeyim.
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu dolar ile o gelmez sanıyorum..6,30 belki gelir. ordan döner düşüncesindeyim. ytd
alain_delaine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()malsef satışa fırsat vermediler ilk hedef 22 civarı..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bundan sonraki saatte az yukseliş bekliyorum ve dediğim gibi az yukselirde dönerse satacam ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben kendimde az önce dahi aldım.. ama normalde dolar ın bu kadar yukselmesiyle ons ların daha fazla düşmesi lazımdı.. saat 17,00 abd verisi var dikkat etmek lazım. düşmezse iyidir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ay içeriisnde düşüşler yukselilşler olur.. önemli olan ay sonu kapanışı...
Acemii_i için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()grafikte gördüğüm bu ay burda 22,6 civarında kapatacak.. sonraki ay biraz yukseliş olur..
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()burdan dolar almak çok riskli bence.. en fazla 5-10 krş daha yukselir sonrasında düzeltme yapması gerekli..
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()8,50 nin altı artık mümkün değil.. malesef.
Onursal5701 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar da ilk hedef 8,95 civarı..
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar ı düşürmek için faizleri yukseltirseniz.. sonra dolar zaten yukseliyorken siz faiz düşürürseniz dolarda yukselir gümüşte... (bu nasıl bir politikadır anlamadım.. grafikte yukselme pozisyonu vardı zaten.. ama faizi düşüreceklerine ihtimal vermiyordum vel hasıl anladımki bizim yönetimde dolar grfiğine bağlı..(
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)