Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20166
Üye puanı:5751
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()gelmez. o rakam zaten gelirse 14,2 kadar bekleyiniz.. :) grafikte 13,7 den döner 12, xx kadar gider.. düşüncesindeyim... )) güldüm ama samimi söylüyorum.. ytd.
Fatihcoskun41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()3 katlayan az.. ikiye katlandı desen yeri.. ama gümüşte 3 tlden 10 tl olmuş daha nasıl olacaktı.. ))
Prolife_23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()neden o rakamlar olması lazım..
Prolife_23 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: 27 Ocak 2022 xxbirzamanlarxx Gümüş grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()22,4 en sağlamı bende.. ytd
iknownothing için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()1750 civarı bekliyorum. ama hemen değil
ronx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()eminimki sayfada karda olan kimse yok. hepsi zararda . al sat yaparak para kazanacam hesabıyla herkes zararda. uzun zamandır bu işi yapanlar hariç. onlarda ilk başta zarar etmişlerdir... bu iştel telefondan takip ile al sat yaparım para kazanırım diyen herkes zarar eder... ytd . bu kesindir.. ama umut dünyası yinede devam edeceklerdir.. ))
Sadocann için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()anladım geçmiş olsun..
iknownothing için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()düzeltildi.. bu arada sizin garfik hakkınız neden yok.?
iknownothing için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (5 saat önce) Cevap yaz
altın ons 1800, gümüş ons 22,8 - 22,4 arasında bir seviye. kararsızım.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
onsta düşüş şekli beklediğimden farklı oldu...
beklentim 22,2 bekliyor olacam . kesinlikle ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()görüşürüz ümidiyle.. ama dediğim gibi olacaktır..
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()sanmıyorum enflasyonu düşüreceğiz diyorlar . dolar yukselemzseki enflasyonda düşecektir.. yuzde 20 enflasyon. dolarıda maksimum 12 düşünürsek olacağı 14,50
Amatör_r_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()tecrübe eksikliğimi... ))
Malice_d için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()yok siz erpiri olarak anladınız..)
Fatihcoskun41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar cılarda yaklaşık 45 gündür hep aynı avuntuda..18-20 gelecekde gelecek... zor gelir.. gelmez değil yakın tarihte gelmez.. en az 2 yıl beklemek lazım.. :))
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bir grafik paylaşmıştım yukselecekti. 5 beğeni almıştı.. yuzde 90 isabetli en az 10 tane daha grafiğim var bir tane bile beğeni yok.. çünkü onlar düşecek grafiğiydi... ((
ronx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()aldığı güç ile 9,80 kadar gidecektir.. ))
Avanos_50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()yapacak bişey yok bekleyeceksiniz.. tl var ise 9,80 civarı geleceğini düşünüyorum. bir miktar alınıp ortalama düşürülebilir.
Aslibahar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()sadece yukselince geliyor..)
Fatih1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (1 ay önce) Cevap yaz
yani yazıyorsun ama şurası destek şurası direnç. ons şurakmı kırarmı vs. hiç birşey demeden hep yukarı yukarı diyorsun.. evet yukarıya gidiyor malesef.. haklı çıkıyorsunda bunu neye dayanark diyorsun onu sordum..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
bunu @Kralsa50 sordum engelledi... sizde sorun destek direnç nedir biliyormu sallıyormu...
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/20<b r />
kralsa50 için uyarmıştım.. insan fikrini belirtebilir . varsa grafiği paylaşabilir. tutar tutmaz o ayrı... ama oturup kalkıp yukarı yukarı hep yukarı denmezki..
Aslibahar için cevaplandı (yorumu göster)