Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20166
Üye puanı:5751
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30032423 Grafik detay ve yorumları
tşkrler. sizde saolun.. sizin fikriniz nedir tepki yukselişi gelirmi . aşşağıya devammı..
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30032341 Grafik detay ve yorumları

yanlış anlaşılmasın ben onslarda tepki yukselişli bekliyorum. uçacak kacacak beklentim yok..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30032066 Grafik detay ve yorumları
hayır dolar daha mühim benim için ... ons çıkınca bir müddet sonra şekli anlaşılır ona göre adım atarsın.. ama dolar aniden düşüyor aniden çıkıyor.. ve volatilitesi yuksek oluyor.. grafiğindede hiç bir simetri destek direnç yoktur. yada ben göremiyorum. bana göre kafasına göre takılıyor..
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30031996 Grafik detay ve yorumları
inşallah diyelim.. ama ben her defasında dolar a takılmışımdır. bugünde takıldım.. bundan sonrası içinde güvenmiyorum..
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30031910 Grafik detay ve yorumları

Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (1 gün önce) Cevap yaz
altın ons 1800, gümüş ons 22,8 - 22,4 arasında bir seviye. kararsızım.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
onsta düşüş şekli beklediğimden farklı oldu...
beklentim 22,2 bekliyor olacam . kesinlikle ytd.
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/3
son beklentimde böyle olmasıydı..artık burdanda dönmezse terste kaldık dicez ..))bir miktar daha aldım... ytd yazdıklarıma göre ve grafiklerime göre işlem yapmayınız ltf..yanıla bilirim..rasyoda beklediğim 80 hedefine gitti..ama bir miktar daha almak için biraz daha beklicem.rasyonun geri çekildikten sonra bir miktar yukarı yapacağını düşünüyorum. baklım ne olacak..
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()evet güzel cevaptı..)
Ahmetbayramhisar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için Turgut4407 (22 saat önce) Cevap yaz
1 saat once makaslar bukadar degildi niyki acep
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (22 saat önce)
bizi düşünüyor olabilirler bu seviyeler pahalı diye.. :)
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
dünde bu banka makas sohbeti olmuştu.. görüyorsunuz dünkünden ucuz bugün.. belki yarın daha ucuz olacak.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben söylemiştim... yakında burda market manav kasap hesapları konuşulur diye... ))) yorumu bulur atarım isterseniz..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: 28 Ocak 2022 xxbirzamanlarxx Gümüş grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben parçalı işleminde parçalı satışında yanlış olduğunu düşünüyorum.. garantili olur. az kazançlı olur. hatta hiç kazandırmaz. uğraşıp durursun. 1-2 defa kazanırsın birinde yanılırsın oda onları götürür... işi iyi biliyorsan bu işi yapacaksın bilmiyorsan öğreneceksin.. öğrenemiyorsan iyi bilmiyorsan zarar edersin o kesin.. en güzeli alıp 3-4 ay bakmamak.. satıp 3-4 bakmamak.. grafik atayım ne demek istediğim anlaşılsın..
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bankalar ilk önce gel gel yapıyor sonra al birini vur ötekine.. bende önce tfx vardı. makaslar yuksek diye kuveyte geçtim . aralık ayından sonra kuveytte makaslar açılınca tfx uygun göründü. tekrar bir miktar parayı tfx aktardım.. şimdi tfx kuveytten daha fazla makaslar... fakat kuveyt olur olmaz marj uyguluyor oda ayrı dert. ((
Azrcll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()sayfadaki gr gümüş grafiğide bozulacak zamanı buldu..(
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()abd faize gider kısmı hikaye diye düşünüyorum. gelişmekte olan ülkelerde yuzde 10-15 faiz varken abd nin yuzde 1 faizine neden gitsinki..
ronx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()amin hepimize inşallah tşkrler.
Sakin_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben görmedim görsem katılırdım.. ben çok sohbetlere bakmıyorum bilginiz olsun.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()inşallah tez zamanda tersten çıkarsın..
Sakin_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()zaten genelikle aklımızla değil duygularımızla hareket ediyoruz.. yuksekten aldığınız için gümüşün yukseleceğini düşünüyor olabilirmisniz acaba..
Sakin_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons olarak gidelim 23,50 ye. ytd. dolar ne olur bilmem.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30026819 Grafik detay ve yorumları
tşkrler. inşallah yanılmayız.
61ts61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #30026765 Grafik detay ve yorumları

Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (1 gün önce) Cevap yaz
aldığı güç ile 9,80 kadar gidecektir.. ))
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (22 saat önce) Cevap yaz
22,4 en sağlamı bende.. ytd
https://altin.in/xxbirzamanlarxx/2
her ikiside geldi o halde doğru yoldayız..küçük bir miktar alım yaptım. satmak için ama. tekrar düşeceğini düşünüyorum..ytd