Üye adı:ugrbzby
Kayıt tarihi:5 Ağustos 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1834
Üye puanı:126
Takipçileri:19
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()abi şubar 5 ten beri bekliyorum 2, 94 maliyet sizce burdan çıkıp biraz zararı göze alsam sonra alttan girsem kurtarma şansım olurmu?
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()merhaba teknik üstad.
abi şubat 5 ten beri bekliyorum 2, 9370 maliyet sizce burdan çıkıp biraz zararı göze alsam sonra alttan girsem kurtarma şansım olurmu?
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()zararına satmayalım dedik şubat 5 ten beri bekliyorum. keşke bozup alttan alsaydık kaç kere 2, 80- 2, 88 arası geldi geldi şimdi kurtarmıştık. hala 2, 9370ten beklemedeyim 11k tl zarardayım ne olacak anldm gitti.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Net bilgi yok ama piyasalar kapanınca deniyor
hakanAga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Rica ederm
Serpil1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Evet ben serpil hanım için söyledim yoksa ben target kullaniyorum. Garanti makaslari yüksek
Nejat€$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Garantide
Alış 2. 8520 satış 2. 8625
Serpil1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()ya kardeşim sen ciddimisin değilmisin ? psikoloji etkiliosun.
Dolar_trd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()- 1Dolar_trd (6 dakika önce) Cevap yaz
Hayırlı olsun kadın yaptı yapacağını bu yıl artırım yok diyor geçmiş olsun
https://yorumlar. altin. in/tum/dolar
Madman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()yani düşüş devam mı edecek
Dolar_trd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Ne zaman konuşacak?
naklov için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()sizin için demedim abim bazıları öyle bir yapıyor millete ne aldırıyorlar ne sattırıyorlar ..
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()ben burdaki bazı arkadaşlara gerçekten akıl sır erdiremedim.
dolar 2, 85 den 2, 82 olunca hemen yazıyorlar 2, 75 geliyor kırarsa 2, 69
dolar 2, 82 den 2, 85 olunca hemen 3 hatta kırarsa 3, 10nu bile geçer diyorlar.
bu bu tahminler aynı kişiler aynı gün içinde yapıyor...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()üstad 5 şubattan beri bekliyorum. maliyeti 2, 9370 indirdim. zararım 9k tldir. parite yapayım mı tekrar dönüş için yoksa sabır etmeye devam mı?
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()2, 828 demek istemiştir.
arda27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()bir günde 14krş arttıracak olan nedirki ?
good79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()üstad 2. 94 dolar maliyetimizi. 39. 83 usd ile grama parite etsek. zaraarı kurtarırmıyız ? 13k tl zarardaym
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()boşuna bu kadar bu adamı bekledik. olumlu olumsuz hiç etkilemedi kendi bandında devam ediyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()tşkler üstad.
NeOlurVurmayın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()2, 94 maliyetli dolar da gramla almak ne kadar mantıklı?
Fastman_233 için cevaplandı (yorumu göster)