Üye adı:ugrbzby
Kayıt tarihi:5 Ağustos 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1834
Üye puanı:126
Takipçileri:19
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()normalde bu kadar fark olmaz. tam 1 kuruş fark çok fazla
Permanganat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()ama tfx hala 4, 07 işlem görüyor?
Permanganat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()inşallah son tahmin tutarda dolar 3 olur.
adalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()bende 2, 94ten aldım ki bu işi bildiğimize rağmen bi an öyle oldu işte. sabret ya bugün olmazsa nisanı bekliyecez.
acemi_yorum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()günaydın üstad. hoşgeldin.
bigalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()günaydın reis bu gidişat nsl yön izler?
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()rica ederim. evet piyasada forexler hriç en iyisi odur şuan diyebilirim.
tnc_74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()yeni mesajını gördüm. kardeşim kesiliyor dediler 3 ayda bir 15 tl ama benden daha hiç kesmedi
tnc_74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()hay maşallah çok güzel konuşuyorsun
The_Talihsiz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()önce bi 2, 90 görün sonra 2, 95ten bahsedin.
The_Talihsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Rica ederim benim sana tavsiyem target olur çünkü 5/24 satiş- alış yapabilirsin makas farki az. En para sadece mesai saatlerinde ondan sonra yapmazsin makas uçuyor
tnc_74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Döviz alacaksan risksiz en iyisi türkiye finans target ikincisi enpara
tnc_74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()Günaydin üstad sence ne olur usd nasil yol izlenmeli?
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()merak ettim neye istinaden ? hareketlendirecek nedir ? onu soracaktım
dreamland için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()18:00 de uçacak diyen kimdi?
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()2, 879650 TL
serkan_coskun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()en iyisi tfx bence enpara kullaniyordum. hem mesai dışında çalışmıyor diye hemde tfx daha avantajlı ona geçtim.
ates82 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()daha fazla kazanan olabilir. ama ben ancak bu kadar kazanabiliyorum oda yetiyor şükür
whispers için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()yok estf. rahatsız olmam... aylık benim kendi miktarım 50k civarı alım yapiyorum ayda 2- 3 işlemde 2- 3 bin kazanıyorum buda bana yetiyor.
whispers için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ugrbzby yorumu ()açıktır muhtemel.
sabır100 için cevaplandı (yorumu göster)