Üye adı:TheNeWYoRKeR
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9215
Üye puanı:1444
Takipçileri:205
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1982
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:Balıkesir
Dunyada herşey için; medeniyet için, hayat için, muvaffakiyet için en hakiki mürşit ilimdir, fendir.
ilim ve fennin haricinde mürşit aramak gaflettir, cehalettir, dalalettir.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:437,52 Nakit puanı var
T. Puan:123007,788 Gram & Puan birleşimi
Başarı:181. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TheNeWYoRKeR yorumu ()Bilgisayarım arızalandı, keşke birisi bollinger ile ons grafiği paylaşsa çok minnettar olurdum:) 506x'lar kabalın dibi olsa gerekte ara direnç neresidir görürdük:)))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()O değil de dxy yükseliyor, dolar neden yükselmiyor? Ne hikmettir de mi:)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Çok düşük bir ihtimal, inan kaygılanmanı dahi gerektirmeyecek kadar düşük.. ayrıca altını n dolar ayağını etkileyebilecek TCMB kararları da yolda, vaktin varsa hiç bir sıkıntı yok yani
Yldeloy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Aşarsa aşsın fed bi yerde faiz indirimine devam etmek zorunda yoksa abd enflasyon mücadele programı bozulur. Altın güvenli limandır fed faiz arttırmadıkça kısa vadeli etkiler
Yldeloy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Sevgili yatırımcılar hiç üzüntü yapmayın bendeniz ons 1600-1700 dolar lar aralığında gezinirken çok sıkı trade yapan bir kardeşiniz olarak, vade sorununuz yoksa emin olun kazanacaksınız. Kapatın ekranınızı keyfinize bakın, bakın 1600 dolarlardan bahsediyorum, gram 900? 'lerdeydi:)) başka bi yatırım planınız yoksa sakin sakin bekleyin üzülmeyin
Ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Düşecekse neden tutuyorsun bozdursaydın ya
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Mübarek günde dişinden tırnağından ayırıp tasarrufunu değerlendiren insanların üzüntüsünden nemalanmak.. ne kadar kötü bir insandır bu
Beraalya için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()1 Gram altın ın var mı kardeşim?
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için TheNeWYoRKeR yorumu ()Tether diğer coinlere nazaran daha az volatif, karşılık oranları da makul gibi görünüyor. Yine de eşeği sağlam kazığa bağlamak korkulu rüya görmekten iyidir haklısınız
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Cevap için teşekkür ediyorum, risksiz de kazanç olmuyor be hocam :) bu makas açıklığıyla ekmek yedirmemeye kararlılar çünkü
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Alım satım işlemlerini tether/gold olarak yapmak bankalardan yapmaktan daha mantıklı değil midir? Birisi cevaplarsa sevinirim
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()S. a hayırlı sabahlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Papua Yeni Gine Kinası için neler düşünüyorsun Mahmut? Buralardan alınır mı?
kyumcu_ozturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Dxy 102 altını zorluyor terso olmayasın sonra aman:)
Gamsizgram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Sebep? Neye dayanarak söyledin başkan?
Gamsizgram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()O değil sitenin de gram makasları epey açıldı, bahçe makası gibi oldu,
Yönetim simülatörde alım- satım yapamıyoruz makaslar yüzünden, bi çare istiyoruz:)))
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Apartman toplantısı, aidatlar konuşulacakmış @forceblack :)))
Ali_teknisyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Yine arka bahçeden başladı satış,
Sen bu gidişle 2 simitle kalırsın:))
JanTi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Yok hocam, kurun ralli yaptığı zaman 19'a sabitlediler özellikle eminönü karaköydeki ithalatçılar
FakirinTavuğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Maalesef izlenen ekonomi politikamız çok yanlış.
Her şeyden evvel unutulmamalı;
Köylü milletin efendisidir, biz efendilerimizi unuttuk
Murat_de için cevaplandı (yorumu göster)