Üye adı:TheNeWYoRKeR
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9215
Üye puanı:1444
Takipçileri:205
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1982
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:Balıkesir
Dunyada herşey için; medeniyet için, hayat için, muvaffakiyet için en hakiki mürşit ilimdir, fendir.
ilim ve fennin haricinde mürşit aramak gaflettir, cehalettir, dalalettir.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:437,52 Nakit puanı var
T. Puan:123007,788 Gram & Puan birleşimi
Başarı:181. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()1lt sütte alabilirsin:))
Sen de sağol:))
JanTi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Martı abi siyaset bizim işimiz değil yalnız toprak mahsulleri ofisi buğdayı 8TL'den ithal edeceğini açıklarken, biz üretmezsek, üreticiyi desteklemezsek, bu senin dediğin çok zor olur. Üretmeyen toplumlar enflasyon ve yüksek kura mahkumdur
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()3 ekmek parası çıkmış helal:)
JanTi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Abi ne yaptın?
Dxy olmuş 103 nasıl 5TL dersin bu koşullarda?
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Gevşer martı abi, gevşer de piyasa durur stagflasyon olur
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()altın a dayalı tahvilleri deneyebilirsiniz makaslardan kaçınmak için. Tavsiye olarak algılanmasın lakin en uygun alım- satım orada gözükmektedir
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Hocam euro güzel gidiyor değil mi? Konuştuğumuzda 1.03xx'lerdeydi parite
MaSTeR_AyFoX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()altını n 31.1 gramı eşittir 1 ons'tur değerli kardeşim
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Yanlışın var!
İthal ürünlerin çoğu 19? 'dan fiyatlandı bile
FakirinTavuğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()31.1 gram al- sat yaparsan zaten ons alım satımı yapmış olursunuz dostum
Yeşilllll22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Al- sat simülatöründeki 22 Gram altın ımı sattım. 1790'lardan yine alırım:)))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Yok, önce milletin elinden ucuz ucuz toplamaları lazım, öyle herkes hodl'ken kimse piyasayı yürütmez. Onları toplayacaklar ki yürüsün yukarı değil mi; ))
Tam35_izmirli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Dostum bi çok şey fiyatlandı, öyle düşünme, genel kanı finans piyasalarının 6 ay sonrasını fiyatlamasıdır, fed'in önümüzdeki faiz kararları bile nispeten fiyatlandı diyebiliriz. Sadece detaylar kaldı ona da çok zaman kalmadı, bi bahane gelir yakında piyasaları ateşlemeye:))
Tam35_izmirli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Az daha sabır, nakit varsa zorlama derim,2250 altını bi görmeliyiz bence
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Açılış 102.903 gün aralığı 102.771 — 103.111, oldukça volatif, arka kapıdansıkıştıranlar da vardır illaki canım, inkar etmem:)))
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()15'e değmeden gitmesi sakat, üzebilir, buralardan kar alınmalı bence
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()13-14 düşürmesi ihtacatçıyı mahveder, yok öyle bir rakam, herkes 19 dan fiyatladı bile, şimdilik dostlar alışverişte görsün diye böyle
Akin_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Değil dostum, dün 103 üzeriydi bugün 102lerde geziniyor
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Bence ons 1790-1860 arasında Ağustos- Eylül'e kadar takılır, dolar a da çok büyük müdahale olmaz, aynen devam ederler,10 krş-15krş ipi yavaşça sala sala 16.50-18 aralığına getirirler.
Altın rallisi usa resesyon netleştikten sonra
Ytd tabi
Tam35_izmirli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için TheNeWYoRKeR yorumu ()Vurma yok, dxy düştü, takip etmeli
Tam35_izmirli için cevaplandı (yorumu göster)