Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1833 02:49:54
EUR 10.1000 02:49:54
USD 8.5312 02:49:54
ALTIN ONS $1803.5800 02:49:54

Profil sayfası: kyumcu_ozturk

Üyelik Bilgileri

Üye adı:kyumcu_ozturk

Kayıt tarihi:3 Şubat 2021

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:4388

Üye puanı:1238

Takipçileri:403

Takip edilen:0

Baktığı sayfa:Kuveyt Türk - Gram Altın fiyatları (6.8.2021 00:05:15)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Sivasspor avrupada 3/3 yaptı kardeşim yiğidolar iyi gidiyor

gold52 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Gümüş 6 olsun 100 kilo alıcam

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Tanıyamadım sen kimsin kanka

KAHİN38 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Eğlence sebebimsin buralardan kaybolma hep burda ol izzet Altın meşe :)

Annihilator_co için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Ben makara yapıyom izzetle kardeşim banane ister bayan ol ister erkek izzet ne boş bayanmış :)

Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Yok benimle uğraşma en iyisi daha önce uğraşanların hiçbiri burada yok hahahahah :):)

Annihilator_co için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Sende olmasan kim bunları ifşa edicek helal olsun sana tebrikler ifşacı izzet

Annihilator_co için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Erkekmişsin vayy bee nasılda kandırdın bizi

Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Et kardeşim ifşa tabiki bayan niki alıyor bazı erkekler hepsini ifşa et helal sana

Annihilator_co için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Abdullah hani 1845 gelicekti ne oldu o iş kardeşim

Abdullahbaba için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Beni sevenler beni takip edenler sizden ricm alt yoruma like atıp bana destek vermebiz hepinizden Allah razı olsun

kyumcu_ozturk için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Bana yapılanlara söylenenlere eyvallah ama kimse beni takip eden 400 kişiye laf edemez lafını geri al

Sosa için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Bana olan şu ilgiye alakaya bakınız resmen star olmuşum ibrahim tatlısesin bile bukadar hayranı yoktur

-1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Aynen öyle ablacığım abin star canım

Kasıbeyaz için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Hep öyleydi zaten

Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Aynen öyle oldu kardeşim tebrikler 3 like geliyor

Kısmetse için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

400. Takipçim @Kısmetse oldu eyvallah

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Evet bakalım 400. Takipçim kim olucak heycan dorukta

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

@Muallime_AU eyvallah kardeşim

Muallime_AU için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

@Ibrahimhakki eyvallah kardeşim

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

@acıkahve 3 like atıldı kardeşim

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

3 like geliyor

alissymn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Laaa izzet senmisin bende diyorum bu kim hayy Allah iyiliğini versin napıyon kız iyimisin:):)

Annihilator_co için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Takipçi sayım 395 olmuş 5 kişi lazım şunu 400 yapalım arkadaşlar takipçi olanlara 3 like atıcam

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Sen izzetöztürk müsün

Annihilator_co için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Görcez bakalım kardeşim rüyamı gerçekmi

Selda09 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Ons buralarda yani 1800 üstünde çok direndi ben 10 gün içinde 1700 doğru gelir diyorum ytd

-2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Sence benim dikkat çekmeye çalışmaya ihtiyacım varmı vedo ben fenomenim unutma

Vedo69 için cevaplandı (yorumu göster)

-2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Hahahah abdullah ne oldu ons 1845 gelmedi :)) benim bu haftayı 1800 Altın da kapator tahminim gelicek gübi

Abdullahbaba için cevaplandı (yorumu göster)

-2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Aldığım habere göre faiz artışı yolda mb başkanı gidici

-2BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Gram Altın için ACA_KAR12345alti (2 ay önce) Cevap yaz
Olasılık dahilinde lakin gram bu yıl içinde 600 tl yi geçmez ise ben bu işleri tamamen bırakıcam bu işten anlamıyorum deyip kenara cekilecem bu kadar iddialıyım

Lalem için cevaplandı



https://altin.in/aca_kar12345alti/9

ACA_KAR12345alti için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

1 ay önce gram 530da vermiştim 450 hedefini yavaş yavaş geliyor panik yok 1 günde 20 lira birden düşüşünü izlicez hep beraber sabredin

®RiSK için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

@celik2119 kardeşe söyleyin benim engeli kaldırsın biz ikimiz aynıyız ruh ikiziyiz birbirimize destek olalım bunu iletin lütfen

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Buna katılmıyprum benim verdiğim rakamların çoğu geliypr

®RiSK için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Sizde hep yükselcek diyorsunuz geçen sene kasımda 540 olan gram hala 500 Altın da bak yükselmiyor

®RiSK için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Ben bırakmak istesem bile burdakiler beni bırakmaz bak soralım burada kalmamı istermisiniz

Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Amann kardeşim sanki herkesin her dediği oluyormu boşver eğlenmene bak havalar zaten sıcak takılmayın onlara 1650de gelicek 1600 de gelicek

Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Bazılarının burda olma nedeni sadece mahmut abilerine laf yetiştirmek :):)mahmuddd nerdesin kardeşim gel gel

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Ben millete 400 liradan aldırdım 520 den sattırdım şimdide 450 den aldırcam

Sosa için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için kyumcu_ozturk yorumu ()

Geçen sene kasım ayında 540 liradan gram alanlar hala tersteler bide 540 dan aldıranlar utanmadan hala konuşıyorlar

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Altin.in özelliklerinden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılmaktadır. KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum