Üye adı:The_krall
Kayıt tarihi:24 Haziran 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7973
Üye puanı:1502
Takipçileri:150
Takip edilen:42
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Tiçaretin ilk kuralı :
Alım yeri iyi olmalı ...
Hoca ustad vs değilim..
Devamlı takip ettiğim hisselerde uygun gördüğüm yerlerden alıp satmaya çalışan biriyim sadece ..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10161,57 Nakit puanı var
T. Puan:10161,57 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yeşill yeşilll
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Pardon benim jeton düşmedi
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Aslm dedik ya nere :)
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Aslm aslm aslm :)
Ağır__darbe_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ygyo var bendede
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Senkron mu dedindi sen bi arq aslm haci
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Hubvc hareketleri iyi tanırım .. ondan atak bekliyom işgyo hiç sıkıntı etme temeli iyi .. ceoemde de fırsatlar çok .. kulakları çınlasın bi arkadaşa dedimdi almadı iki katı olup düştü buralara :)
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Alırsan banada virmala hayrına 3000-5000:)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()He ekstradan para vermeyek bedelli deyipte gelen parayla işini geliştirmeyen kötü oluyo
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Hocam isfin ceoem severim diğerleri hiç almadım
ntmen_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bedelsiz veriyosa alam bi dal :)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()İyi akşamlar
serxos63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Senin maliyete yakın güçlü bi destek var düşüş devam ederse onu kırmaz bencede şu an günlüktw sat oluşmamış sat vermesse düzelme deriz .. sat emrinden ziyade stoplu git hisse şiştimi
serxos63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Şu an için büyük düzeltme olcak bi olay yokta k. y çabuk panikliyo işte
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Hayırlısı sepet güzel endex içinde aşırı olumsuz bi durum yok şimdilik
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Günlükte ilk desteğe gelmiş işl burdan döner uçan kaçanlara pek bakma uçmadan yakala .. düzeltmede yakala veya
serxos63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Nasıl gidiyo borsa işleri varmı güzel bişeyler
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Hisse neydi hocam ne alfın
serxos63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Rabbim şükürünü artırsın.
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Eyvallah kardrşim şükür iyidir sen
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)