Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.2156 07:46:06
EUR 10.0164 07:46:06
USD 8.2456 07:46:06
ALTIN ONS $1833.9150 07:46:06

Profil sayfası: The_krall

Üyelik Bilgileri

Üye adı:The_krall

Kayıt tarihi:24 Haziran 2020

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:6038

Üye puanı:1200

Takipçileri:178

Takip edilen:42

Baktığı sayfa:Ons 1832.195 › Bist (Borsa İstanbul) yorumları, Güncel Bist fiyatı kaç TL? Canlı! (10.5.2021 07:11:17)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Eğitim ve öğretim

Yaşadığı yer:Yurtdışı

Kişisel Görüş ve Yorumları

Bayramdan sonra yeniden bi yükseliş trendi bekliyorum..
Ytd..

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10161,57 Nakit puanı var

T. Puan:10161,57 Gram & Puan birleşimi

Başarı:3716. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Satış15498,157472,328 Eki 20 01:21
Alış10487,374873,7323 Eki 20 06:10
Alış5487,4243723 Eki 20 06:09
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Bakalım yükseliş olursa kimler çıkcak bu defa :)

Serdengeçti34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Varmı sende inveo .. hacimli. çıkmış

Serdengeçti34 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Tgsas grafiği benziyo al veriyo ama kağıtta hacim yok.

Kral_X için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Temeli güzel kağıdı iyi yerden al .. yağmurdan doludan rüzgardan korkma ederini bulur mutlaka.. hepimiz alırken acele ediyoruz sonra bekle dur dimi

SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Sert çıktı uzun vadede bir üçgen yapar dinlenir belki.

Serdengeçti34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Bu arz olan firmaları birde araştırın eskisi gibi değil

SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Şu an pozitif diyelim 130 geçerse daha güzel olur .. ben al sat demem destek direnç orda şu an için al diyor yarını bilmem..

Kral_X için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Geçen yılda 5-10 tlden 90 tl gidip biraz 40-45 de eyleşip 15. liraya düşmüştü .. dolaşımda lotu az harejetleri sert2

Serdengeçti34 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: 9 Mayıs 2021 The_krall Bist grafikli yorumu

Mor çizgi ema144 ordan dönmüş macd yukarı kesmiş .. kırmızı çizgi direnç üstü güçlü olur inveo...

The_krall için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Hemşericilik derken .. burda hemşo diye hitap etmenin yada kardeş hocam usta demenin kimseye bi faydası zararı yokki .. hem beni nie. konuya dahil ettinizki

ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Eyvallah hemşo.. Allah kabul etsin hayırlı iftarlar

Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Bistin en güzellerden ama hızlı giden yorulur dinlenir böylesi daha makbul .. biraz dinlensin devam eder..

EGE_35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Artık şaşırırsam topuklu yerim diye korkuyorum :)

Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

İkiside güzel firma yanlız alım yerini iyi seçin keyifle kazançta satım için güzel yer bekleyin.

Yalçınay_57 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Tşk kardeşim.. Rabbim güzel dualarda olmayı kısmet etsin

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Tşk ederim . ben duamı ettim . Rabbimde bizleri başkalırının dualarında adı geçenlerden eylesin..

Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Rica ederim . Bistte öğrencek daha çok şey var .. zamanla çok daha iyi olcaz işl ..

Keskinss için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Eyvallah amaç fikir paylaşımı ..

Keskinss için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Hayırlı sahurlar eyv.

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Rica ederim helal olsun

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Şise dolaşımda %49
Karton dolaşımda %21 ...
Birde başka etkenlerde var tabi .. sert çıkan hisselere çok çıkanlara bak dolaşımda lot az net kar ve özsermaye çok yüksek ..

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Şimdi şöyle anlatam .. her hissenin yapısı işi tahtadaki en güçlü kurum filan farklı ama dolaşımda lotu az olursa bi grup yada güçlü bikaç spek tahtaya gücü yetiyo sermaye bak birde sermayeye göre net kar ne durumda kaç lira sermayesi var kaç lira kazanıyo bazı firmalar sermayenün iki üç katı dönem karı ediyo dolaşımdada lot çok değilse jants karton borusan alcar gibi oluyo .. özsermaye sermayeye göre 10 kat 15 kat yüksek olan var bedelsiz ve temettü verme ihtimali vardır o zaman yatırımcı ilgisi çeker .. birde kartona bunlara göre bak böyle kriterlere göre bak .. tabi dediğim gibi bunlar bikaç neden tahtacı gereksizlik ederse napsak boş

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Tamam sadece olay lot değil yanlız

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Karton içinmi.. destek direnç grafikte her dilimde farklıdır 15 dk dediğin kısa vade pivot matrix proğramdan bakıyorum ben belirlemiyorum

Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

İyi akşamlar sahurcular kaçtı :)

Shn0642 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Yokmu resimde dikkatini çeken birşeyler ?

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Bak burayı anlarsan güzel hisseler seçersin

The_krall için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: #26705754 Grafik detay ve yorumları

Pddd şu an 7.5 yüksek evet . ama dolaşımda lot az istedikleri gibi hızlı hareket ettirirler resim atcam bak bi

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()


@Lavinya1661 turkuaz ve siyah çizgiler destek turkuaz olan 46 tl gibi yerde orayı görme ihtimali var daha aşağıda siyah var ama oraya düşceğini sanmam endex iyi duruyo dolar düşüyo..geçen yıl 13 liraydı dinlenmesi iyidir

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Vesbe bi bakakım çok güzel bi firma ama hızlı çıkan dinlenmeli çok düşnemeli

Lavinya1661 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Bu mesele uzun .. hisse dolaımda lotu çok olmayacak net kar her dönem sermayayeye göre iyi olcak özsermaye devamlı artarsa bedelsiz ve temettü verme ihtimali olur .. veya hissenin mantıklı güzel hikayesi olur .. ne bilim işini büyütür geliltirir

Dodo0707 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Konu: #26705573 Grafik detay ve yorumları




siyah çizgi 200 ema Altın da hisselerin çoğu pek kalmıyo göründüğü gibi buda üstüne çıkmaya çalışıyo üstünde kalırsa düşeni kırar

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Bu soruyu kime sorsan elinde ne varsa onu yazar . :)

Dodo0707 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Borsa yeterki soğukkanlı ol iyi kagıt iyi yerden al dolar da gümüşte yıllarca kazanamıcan parayı kısa sürede kazanırsın ... macera aramadan mantıklı kararlar lazım kağıt çok

Dodo0707 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()


@meburmeti dolaşımda lot çok fazla küçük bir firma değil spek veya grup buna hükmedemez endexe parelel hateket etmeli endex çıkınca buda az az çıkar

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Sahurcu tayfa nere kayboldunuz sahur oldumu :) @Caney @Nazende00 @Denizzz_ üç z li

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()

Endex ağırlıklı endexe göre ekgyo gibi yavaş hareketli bi hisse olcak bence tekniğe göre alsat yap süpriz pek yapmaz

meburmeti için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizin kişisel ayar ve özelliklerinden yararlanabilmeniz için GDPR ve KVKK kapsamında çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için KVKK ve Çerez politikalarımıza göz atabilirsiniz. Sitemiz ve özelliklerini kullanarak çerezleri kabul ederek onaylamış olursunuz.
Onaylıyorum