Üye adı:The_krall
Kayıt tarihi:24 Haziran 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7973
Üye puanı:1502
Takipçileri:150
Takip edilen:42
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Tiçaretin ilk kuralı :
Alım yeri iyi olmalı ...
Hoca ustad vs değilim..
Devamlı takip ettiğim hisselerde uygun gördüğüm yerlerden alıp satmaya çalışan biriyim sadece ..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10161,57 Nakit puanı var
T. Puan:10161,57 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ben görmüyom :)
Esaretci1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Kimmiş kesin ben iyi tanıyom :)
Ağır__darbe_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bulalım o adamı :)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Kim acaba?
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yola devam
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yağmur duasına çık ağam züğürt ağa gibi olmayasın sonra :))
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yeşil gördüm demin baktım
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Başkan benjo bak çıkıyomu birde abd endexlere bak
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ağa cimri dedi nasıl denk gelsin :))
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Doğru dedin like verdim :)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Tenekeden tuzlu kavrulmuş fıstık çıkan varmı acaba :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Başkan bu fıstık ağasına evi boya dedim alsınmı iki teneke dyo :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Aslm başkan
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Koskoca fıstık ağasına boyacı hediye etsin nolmuş yani :)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Okçunun işidir başkan :)
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Beleş fırçamı :)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yakında dyo orta vadede polho
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ne fark eder ikiside kalite :)
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Üff soruda detay gizli orta vadede ikiside iyide dyo grafik olarak güzel duruyo polhoda bi ustamın 2021 tavsiyesi aylar önce tmsn demişti gitti bakalım buda gidermi ytd..
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ben dyo polho seviyom
Serkan87 için cevaplandı (yorumu göster)